Dutch Brony Meet #7

yay awesome
ik wil zeker weer erbij zijn...

en hopen dat ik niet de Swag-hunt deze keer niet mist

ps. hoelaat begint het???

@Fluttershy87 - Y U No Come???
 
Zal mijn best doen vrij proberen te krijgen! Na vorige meet meegemaakt te hebben wil ik gewoon hele meet erbij zijn xD
 
...op alle even weken moet ik werken...
maar als ik er nu optijd bij ben, kan ik nog cancelen/ruilen

ik zal zien wat ik kan doen...
 
"Undercover BNN Reporter - Ik kan niet"
"John Lennon - Ik kan niet"
"Hydrazine's verloren neef - Ik kan niet"

I lol'd.
 
Ik zie alweer veel teveel jong grut op het inschrijf formulier; iemand zal toch het gemiddelde omhoog moeten trekken. :p Het was vorige keer toch al veel te leuk om nu niet te komen.

[quote1343912809=sweetasyou]Ik kan helaas niet ben dan net een paar dagen op vakantie, 1 week eerder of later was beter geweest.
[/quote1343912809]Heel jammer, hopelijk #8 dan. :)

[quote1343912841=Palmboom]Zal mijn best doen vrij proberen te krijgen! Na vorige meet meegemaakt te hebben wil ik gewoon hele meet erbij zijn xD
[/quote1343912841]Hopen dat het lukt! Ik heb je geloof ik 2 minuten gezien (IRC telt niet)...

[quote1343912868=Wous]Sowieso bij!
[/quote1343912868]Heel goed, heel goed.
 
okee... scumbag orga organizeert percies waneer ik mijn ouders op vakantie stuur om bij mij thuis weekend meet te houden -_(\

kom wel naar deze meet maar gaat me veel geld kosten
moet namelijk mijn ouders alweer een vakantie geven om andere datum nu een meet bij mij thuis te houden -_(\

WHY...xD
 
Werkvervanging (altijd near-impossible), studiestart, geen kortingskaartje voor de NS (of moet voor dan nog een kamer vinden en StudentenOV omgooien naar t weekend/met meerdere bronies carpoolen)...

Reken er maar niet op dat ik kom. Kan alsnog zijn dat ik kom, maar werk is een vreselijk struikelpunt altijd, en de rest helpt ook niet...
 
Back
Top