Dutch Brony Meet #7

Ik heb een van de afscheur-Twilights, en een vriend van me had er ook 1 (BloodWolveNL - komt zowat nooit op het forum.)

Voor de rest: super awesome meet! Misschien in de ochtend/middag een groter verhaal, nu even niet.

Extra kudo's voor balthazar voor de awesome after-AFTER party op de verjaardag van iemand uit zijn familie. xD
 
[quote1347148264=japiooo321]
De meet was zeker weer geslaagd :) alleen jammer dat er bij de muziekanten geen pony nummers gespeeld werden:(
op naar de volgende meet maar weer :p
[/quote1347148264]
Had je poep in je oren ofzo? Minstens driekwart van de muziek die ik heb gehoord (inclusief rokershok) was ponyrelated. :p

Ik ben trouwens net een half uur thuis. De afterparty van de meet was fucking grappig. Eerst naar de Mac, dan de kroeg in duiken, en dan rotzooi trappen op Centraal tot een uur of half 1. Zeker voor herhaling vatbaar. :p

P.S. NANO IS KONING. <3

P.P.S. HydraPalm is canon:

i7oNu.jpg



P.P.P.S. Bronies verpesten ALLES!!!

BMbGI.jpg
 
Een geweldige, moeten we snel weer doen.
[quote1347150022=Kaas]
Wie heeft er overigens allemaal een Twilight meegenomen van die afscheur poster? (met "it's hard to study alone, take on(e) of these") Dan weet ik waar al mijn Twilights zijn terecht gekomen xD.
[/quote1347150022]
Ik had de hele dag een op mijn (gestolen) hoed.
 
Moe, moe, moe, zal vanavond proberen een langer verslag te schrijven (heb straks weer een meet) maar kort gezegd:

Beste nationale meet tot nu toe!!! Ik had tijdens de vorige meets nog wel eens momenten dat ik niks te doen had, maar ben nu de hele tijd bezig geweest en heb me geen moment verveelt.
 
[quote1347174836=RainbowFlash]
O man ik was vanochtend even ziek. Gelukkig voel ik me nu beter na een iets te lossen in het toilet #teveeldetails? Nu kan ik hopelijk wel komen! Hopelijk is het verkeer een beetje rustig bij utrecht.
[/quote1347174836]
Lol wat bleek nou? waarschijnlijk was ik ziek van opwinding maar was er uiteindelijk wel. Ik was echt dood moe toen ik thuis kwam want ik had niet veel gegeten die dag.
 
Ik ga ook eens een mooi tekstje schrijven over gister, ben toch vroeg wakker :p

Dit keer was ik dus een keer WEL op tijd, gezellige reis gehad met Guus en al snel bij de burgerking andere bronies gevonden. Bus was ergens ook geniaal, had zo'n bus vol met bronies nog niet meegemaakt dus is gewoon gezellig om mee te maken. Blijkbaar was een vriendin uit Friesland alsnog gekomen, was ook weer leuk om haar te zien.

Zoals mensen al gemerkt hadden, Podviszen en ik liepen rond in een The (double) great and powerfull Trixie cosplay, die was niet van ons :p Maar TheapotFairy bedankt voor het lenen en vertel je het ons als je moeder nog wat zegt over hoe wij aan de telefoon waren? Benieuwd naar haar reactie op 2 hypere mensen aan de telefoon :p

Ook belangrijk moment in de geschiedenis van de Bronies, ik heb mijn zoon ontmoet :p Theepot, je bent geniaal. En LordLeBrand, je bent eng, al kwam ik er gelukkig al snel achter dat ik je beter maar gewoon mij laat huggen, want vluchten werkt niet :p

Op de meet zelf een potje ponyhunt gedaan(waarom lig ik er toch altijd zo snel uit.. al is Pseudo gelukkig altijd er eerder uit :p) en een potje moeten leiden wat erg faalde.

Ben ook samen met Edoxile rondje wezen longboarden en daarna toegekeken hoe mensen faalden met staan op mijn boardje. Cupcakes verdeeld, veiling gekeken, enz..

En de dag eindigde met taart van Nano, Nanonium, nogmaals bedankt! (Wie neemt er volgende meet de taart mee?) Ok, dat was nog niet echte einde, in gras liggen was ook belangrijk.

Nu nog even een mooi bedankt aan lijstje want waarom ook niet, iedereen slaapt nog steeds in de irc.
Bedankt:
-TeapotFairy voor je Trixiecosplay
-Podviszen voor deel 2 Trixie zijn
-Boem777 voor dat stickerblock
-Nanonium voor taart en kopen van Rainbow Flash(veel plezier ermee!)
-Claudia voor gewoon komen!
-Edoxile voor leuk rondje longboarden
-Theepotje voor mijn zoon zijn die ik nu eindelijk ontmoet heb
-Leothul voor het bewaken van mijn hoedje
-Wessel want Wessel
-Guus voor gezellige reis
-Somepony voor leiden leuke potje ponyhunt waar ik weer eens te snel uitlag en natuurlijk voor een flesje Palm meenemen :p
-LordLeBrand voor mij hugge--- ehh.. jij niet XD

(en natuurlijk vergeet ik teveel mensen, sorry!)

En natuurlijk Hydra.
 
Back
Top