Dutch Brony Meet #7 - Reisinformatie Bespreken

[quote1346437480=MrTheapot]
Ik denk dat ik zoals gewoonlijk vrolijk met de frieslanders/groningers meereis die via amersfoort gaan :D
[/quote1346437480]

Dus jij stapt op amersfoort op??? ok, nice
 
Mijn telefoon nummer dat als mensen me moeten bellen
0118 999 881 999 119 7253
Inb4 nobody gets the reference

PM me maar voor mijn echte nummer
 
[quote1346460598=Pseudonym]
Mijn telefoon nummer dat als mensen me moeten bellen
0118 999 881 999 119 7253
Inb4 nobody gets the reference

PM me maar voor mijn echte nummer
[/quote1346460598]Best wel gemeen om het zomaar in een openbaar forum te zetten... straks gaat iemand het bellen en dan worden die diensten alleen maar weer duurder van.

PS, ik vind het nummer een stuk makkelijker te onthouden als je d'r een spatie inzet op de goede plek (net voor de 3).

Edit: neem de trein niet meer, aanbod gekregen om met de auto mee te gaan.
 
Ik hoop dat het zo een beetje overzichtelijk staat xD
Voor de groepen die nog geen tijd hebben, een willekeurig iemand daarvan kan het beste een verzameltijd noemen en als niemand daar iets op tegen heeft dat ze gewoon op die tijd aanhouden :)

[quote1346511285=repstar]
okay dus a'dam smullers 11 uur? (niet half elf? zoals altijd :p)
[/quote1346511285]

Oja je hebt gelijk, ik verander het wel naar 10:30-11:00 :D

[quote1346511564=Wolf]
schrap mij maar voor rotterdam, ik kan toch niet.
[/quote1346511564]

Jammer :(
 
nog mensen via Den Bosch?
wij zijn met zn tweeen (als in ik en BloodWolveNL)!

(vanuit limburg via Eindhoven komt langs Den Bosch, dan kunnen we wel wat afspreken! gezellig!)
 
[quote1346519228=EvilPlatypus]
[quote1346460598=Pseudonym]
Mijn telefoon nummer dat als mensen me moeten bellen
0118 999 881 999 119 7253
Inb4 nobody gets the reference

PM me maar voor mijn echte nummer
[/quote1346460598]Best wel gemeen om het zomaar in een openbaar forum te zetten... straks gaat iemand het bellen en dan worden die diensten alleen maar weer duurder van.

PS, ik vind het nummer een stuk makkelijker te onthouden als je d'r een statie inzet op de goede plek (net voor de 3).

[/quote1346519228]
[youtube]JJ678J89jAY[/youtube]
 
Iemand met wie ik kan meereizen?

Vertrek vanuit Maastricht en zou best leuk zijn als ik met iemand die misschien dat OV ding heeft (ken het maar half) Zou kunnen meereizen.
Spaart toch redelijk wat geld en zou ook leuk zijn omdat ik dan niet alleen moet gaan richting Utrecht

Vorige keer lukte het maar waren we (Persistency en ik toch te laat door werkzaamheden) en zie nu ook dat er weer zo iets is

[Spoiler Van de ns Site:]
Werk aan het spoor
Roermond-Sittard
zaterdag 8 en zondag 9 september
Oorzaak

door werkzaamheden

Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de bussen

Tussen Roermond en Sittard rijden geen treinen

doorgaande reizigers tussen Weert en Sittard kunnen tussen Weert en Sittard met een NS-Snelbus reizen; vanaf Sittard en Weert rijden er weer treinen
tussen Roermond en Sittard rijden NS-Snelbussen; vanaf Roermond en Sittard rijden er weer treinen
reizigers van/naar Echt en Susteren kunnen vanaf Roermond en Sittard met de NS-stopbus reizen

Extra reistijd


een half uur

[/spoiler]
Dus als iemand zegt reis naar (random dorp) dan kan je met mij/ons meereizen zou echt geweldig zijn in dit geval dan
 
dura, als je vanuit Limburg komt, dan kom je langs Eindhoven. daar stappen wij op, wellicht dat we je bijvoorbeeld voorin kunnen vinden. gezellig!
 
Ja kom er wel voorbij maar zou toch leuk zijn als ik al iemand vroeger tegenkwam moet alvast overstappen in Sittard dus dat voegt een goed half uur extra reizen als die bus op tijd is erbij niet op tijd zeker een uur weer
 
Ik zit in Pijnacker, is even kijken welke kant ik neem, denk dat het afhangt van Guus. Anders is het of via Rotterdam of via Den Haag. In ieder geval, ik vraag gewoon aan Guus wat hij doet en dan komt het helemaal goed.
 
Waarom zou je niet komen? Als je er om 3 uur bent kan je nog tot 8 uur gezellig op de meet zijn. :)
 
[quote1346659415=BiasMonkey]
Amsterdam centraal, Smullers, om 10:30. got it.
...Ehm, waar is de Smullers eigelijk.
[/quote1346659415]

Gewoon zoeken naar een groep mensen met felgekleurde ponies op hun shirt =P
 
ik ga (PROBEREN) samen met Enfy vanuit Zaandam in 1 keer naar Utrecht Centraal te reizen.
hopelijk lukt het deze keer :> vorige keer was een ramp.

oh ja, we gaan bij de Burger King staan, wel zo makkelijk :>
 
Back
Top