Cosplay event Meet 15 (cancelled)

Discordian-D

Well-Known Member
Hey guys,

Er zijn wat mensen geweest die ik in de wandelgangen heb horen roepen over een cosplay event. Nu was de laatste editie hiervan niet daverend succesvol in vergelijking met de intentie (de cosplays waren heel nice thou), dus wil ik bij deze het volgende vragen:

1. Is er behoefte voor een cosplay event tijdens Meet 15?
2. Hoe zou dat er volgens jou uit kunnen zien?

Ik hoor graag jullie ideeën, dan kunnen we kijken of we 't alsnog gaan doen.
 
even Orgapetje af doen.

Een cosplay event lijkt me wel leuk om weer te zien.
Misschien ook iets doen met een cosplay show, in een minuut een act doen met muziek oid.
 
Lijkt me wel geinig. Mijn cosplay zal tegen meet #15, waarschijnlijk nog niet af zijn, maar we doen ons best.
 
Als eerste wil ik zeggen dat ik een awesome droom had vannacht. Ik droomde dat ik met vrienden in walibi world was. De achtbanen waren awesome. On topic nu. De brony community heeft in principe een hoog genoeg nekbaardniveau om een hele goede cosplay show neer te zetten. Er zijn hier genoeg mensen die heel creatiefus zijn en iets moois neerzetten. Misschien om mensen te motiveren kun je ipv mensen op de meet zich laten inschrijven voor een cosplay show het vooraf laten doen op het forum. Als mensen zich vooraf moeten inschrijven zijn ze misschien meer geneigd/gemotiveerd om een goede outfit te bouwen. =)
 
Wat ik ook meer zou willen weten is hoe een cosplay event vorm zou moeten krijgen. Een wedstrijd was niet echt geweldig naar mijn idee en dat is ook erg tijdrovend. Dus wat kunnen we doen om een eventueel cosplay event speciaal te maken?
 
Met de tijd die we nog over hebben is het lastig iets moois te bouwen, ikzelf ben nu met een nieuwe reeks nerfguns bezig maar me planning waneer het klaar is past rond galacon.
 
Oke ik neem maar even aan dat mensen ook geen ideeën hebben voor een cosplay event. Ik hoor daar nog niks over namelijk.
 
[quote1430224849=Zenchi]
Ideetje: iedereen die meedoet verkleed zich, met als gezamenlijk thema MLP.
[/quote1430224849]

"Sir, readings on the Troll Scanner are through the roof! What's going on?!"

"Private, you're witnessing a Zenchi-class Troll. Pray for us soldier, for God is the only one who can help us now..."
 
[quote1430227639=RarAppleDash]
Uhm... IEDEREEN EEN = TEKEN OP HUN FLANK :trollestia: :pinkiecrazy:
[/quote1430227639]

Ik reken het goed xD
 
[quote1430254571=Lite-Sparkle]
kunnen we gewoon niet een cosplay voor Discordian maken van papier? :)
[/quote1430254571]

Gewoon papier of doorzichtig papier?
 
[quote1430256966=Discordian-D]
[quote1430254571=Lite-Sparkle]
kunnen we gewoon niet een cosplay voor Discordian maken van papier? :)
[/quote1430254571]

Gewoon papier of doorzichtig papier?
[/quote1430256966]
Rijstenpapier:p
 
OKE

Wat mensen kunnen doen is mensen eerst enthousiaster maken over een cosplay event. Oke, wacht, ik heb niet voor niets autisme ;)

1. Mensen enthusiast maken over een Cosplay Event.
2. Wanneer genoeg aanmeldingen (ik stel minstens 5 aanmeldingen voor, aangezien het een kleine meet is)
3. De deelnamers lopen tijdens de meet gewoon rond in hun outfit
4. Aan het einde van de meet wordt er een prijsuitreiking gedaan.

En, hoe is dit :D
 
[quote1430316927=PienkiePie]
OKE

Wat mensen kunnen doen is mensen eerst enthousiaster maken over een cosplay event. Oke, wacht, ik heb niet voor niets autisme ;)

1. Mensen enthusiast maken over een Cosplay Event.
2. Wanneer genoeg aanmeldingen (ik stel minstens 5 aanmeldingen voor, aangezien het een kleine meet is)
3. De deelnamers lopen tijdens de meet gewoon rond in hun outfit
4. Aan het einde van de meet wordt er een prijsuitreiking gedaan.

En, hoe is dit :D
[/quote1430316927]

Dit is exact dezelfde opzet als de vorige twee keer xD
We zouden het wel weer kunnen doen, maar dan niet meer met verschillende categorieën ivm laag aantal aanmeldingen. Dan kan er aan 't einde van de dag maar 1 winnaar zijn.
 
lijkt mij een plan disc. cosplays zijn leuk, al ben ik er niet echt goed in, met me store-bought spul.
maar jah, gewoon aan het einde 1 winnaar lijkt me leuk.
 
Back
Top