Cafémeet 24.75 - 28 september 2019 - Wijk aan Zee

Cafémeet 24.75 - 28 september 2019 - Wijk aan Zee
Posted by Aurora
Beach Club Oost 3 - Wijk aan Zee
Saturday, 28 September, 2019 - 12:00
Until: Saturday, 28 September, 2019 - 18:00
(Adjusted for timezone: Europe/Amsterdam)

Upcoming dates
All times have been adjusted for the timezone: Europe/Amsterdam

This event has expired and has no upcoming dates

Steam_Loco

Well-Known Member
Staff member
Orga
Admin
Fillies and Gentlecolts!

Het is ons een eer en genoegen de volgende officiële BroniesNL-activiteit aan te kondigen:
Cafémeet 24.75!

SndoQmT_d.jpg


Deze keer gaan we voor een wel heel bijzondere locatie, namelijk aan het strand! We trotten op zaterdag 28 september naar Wijk aan Zee waar we in strandpaviljoen Beachclub Oost 3 plaats hebben gereserveerd voor ongeveer 20-30 vrolijke ponies. Er zal die dag weer voldoende cider, bier en fris zijn. Neem ook gerust je tekenspullen, spelletjes enz. mee. We gaan er weer een gezellige dag van maken!

Omdat het deze keer heel belangrijk is dat we precies weten hoeveel mensen er komen, verzoeken we jullie met klem om de inskijflijst te gebruiken!

Wijk aan Zee is goed te bereiken met het OV; er is een busverbinding vanaf station Beverwijk. We weten dat het iets minder centraal ligt dan jullie gewend zijn van ons, maar daar krijg je wel een lekker dagje strand en zee voor terug. :rddealwithit:

Er is uiteraard ook de mogelijkheid om in Wijk aan Zee te overnachten en de volgende dag pas terug te gaan. Er zijn diverse hotels en er is sowieso 1 camping nog open dat weekend (Nivon. Het regelen van een overnachting wordt niet door de orga verzorgd, maar je kan nmatuurlijk wel met een groepje vrienden wat afstemmen.

Denk nog even hier aan:
- Spelletjes zijn meer dan welkom!

- Hou rekening met andere gasten, dus niet overdadig veel MLP stuff (plushies e.d.), het stemvolume maximaal op "normaal praten" (dus niet brullen, jullie weten wie jullie zijn) en niet doelloos door de tent rennen.

- Dronkenschap wordt niet getolereerd. Aangeschotenheid wordt niet gewaardeerd wanneer dit uitloopt op het breken van regels en/of omgangsnormen.

- Iedereen betaalt voor zichzelf tenzij onderling anders afgesproken. Je kan met PIN of CASH betalen.

- Geen alcohol onder de 18. Eenieder die deze wet breekt of alcohol haalt voor een minderjarige zal bij de pub gemeld worden en gevraagd worden te vertrekken.

- Het is verboden om geen plezier te hebben.

Inschrijven:
Nogmaals: het is belangrijk dat we weten hoeveel mensen er komen, dus gebruik de inskijflijst onder dit bericht.

*edit* Het aantal personen is al doorgestuurd naar het paviljoen, inschrijven is niet meer mogelijk.

Samengevat:
Waar:
BEACHCLUB OOST 3
Strandopgang Relweg, rechts
Wijk aan Zee
Website beachclub Oost 3

Wanneer:
Zaterdag 28 september 2019
12:00 - 18:00 uur
 
Hallo! Ik wil mij graag aanmelden voor de cafémeet, als er nog plek is, natuurlijk. Het lijkt mij superleuk om members van deze community te ontmoeten daar. Ik hoop dat er nog plek is!
 
Ik zou mezelf graag voor het eerst officieel aanmelden voor deze cafemeet :rddealwithit:

Vriendelijke groet
Melvin de autist
 
Hey! Is the meetup open for non dutch-speaking ponies as well? I'd like to come if it were :)
 
Back
Top