Cafémeet 16.5

hmmmm?

Edit:
ik zal 1 of 2 sets kaarten meenemen

Edit 2:

holy hell, wat is dat ver lopen!

komen er nog meer met de trein?
 
[quote1453284848=merte]
hmmmm?

Edit:
ik zal 1 of 2 sets kaarten meenemen

Edit 2:

holy hell, wat is dat ver lopen!

komen er nog meer met de trein?
[/quote1453284848]

Nice

En ja, wij komen ook per trein
 
wacht, woonde jij nie in deventer?
dan kan ik een stukkie omrijden via deventer... en bij jullie instappen, als jullie dat leuk lijkt.

moe ik wel ff weten hoe laat jullie de trein nemen
 
[quote1453295476=merte]
wacht, woonde jij nie in deventer?
dan kan ik een stukkie omrijden via deventer... en bij jullie instappen, als jullie dat leuk lijkt.

moe ik wel ff weten hoe laat jullie de trein nemen
[/quote1453295476]Hoeft niet, wij zijn niet zo goed in op onze tijd letten. :p Grote kans dat we een willekeurige tijd de trein pas nemen.
 
[quote1453386328=Hawk]
I'm in.

and as per the standard operating procedure I will also be bringing the games; I was under the impression they were quite a success last time.

Cry havoc! let slip the Werewolves!
[/quote1453386328]

Late reactie maar...

Werewolves!Oh, then expect me as experienced civillian to come for sure!
 
[quote1453386534=Thunderclaw]
[quote1453386328=Hawk]
I'm in.

and as per the standard operating procedure I will also be bringing the games; I was under the impression they were quite a success last time.

Cry havoc! let slip the Werewolves!
[/quote1453386328]

Late reactie maar...

Werewolves! In that case, expect me as experienced civillian to come for sure!
[/quote1453386534]
 
En laat je laptop maar thuis. Je hebt geen laptop nodig in een kroeg. Autistisch doen met je laptop kan thuis ook. :)
 
...That said, neem boardgames mee. [:

Wij zijn er rond een uur of half 2 denk ik. Weet niet hoe lang we blijven, hangt af van wie er dan zijn. Tot morgen. :D
 
mqdefault.jpg

ikr I had to be there ... maar eh,.. hoe was het? Man wat was ik moe, heb na het ontbijt zeker tot 16:00 liggen maffen... :ajsleepy:
 
Ik vond het echt vet gezellig en ik heb ook het idee dat iedereen een leuke tijd gehad heeft. Geen klachten ofzo van onze groep of het personeel dus ik zeg dit doen we snel weer!
 
[quote1453637844=Discordian-D]
Ik vond het echt vet gezellig en ik heb ook het idee dat iedereen een leuke tijd gehad heeft. Geen klachten ofzo van onze groep of het personeel dus ik zeg dit doen we snel weer!
[/quote1453637844]

Wou je zeggen dat bronies zich daadwerkelijk gedragen hebben in public?
 
BARK!

maar jah, ikke had ook veel lol, okay, weerwolven, daar snap ik nog steeds geen snars van, en elke keer als ik probeer op te letten gebeurt er weer wat of is het te rumoerig, dus jah>.>

maar ik heb lekker kunnen zuipen, het goed kunnen maken met een ouwe vriend, en verder gewoon lol gehad. en orga, zo zie je maar, je hoeft niet alles tot in de puntjes te organiseren, laat het los en het vormt zichzelf wel.
 
Back
Top