BroniesNL Zomerkamp - Fryslân (21 - 23 juni)

Aurora

Well-Known Member
Staff member
Orga
Admin
Beste Bronies, Pegasister en ander gespuis.

Naast een lading grote- en cafémeets organiseert uw orga dit jaar ook een Zomerkamp!
We gaan met z’n allen een weekend kamperen in het hoge noorden!

Wanneer:
Het weekend van de Summer Sun Celebration, ook wel bekend als de Zonnewende.
De zonnewende is het moment dat de zon boven de Kreeftskeerkring staat en wij in het Noordelijk halfrond de langste dag hebben (21 juni)

Vrijdag 21 juni t/m Zondag 23 juni

Waar:
Het land van Grutte Pier, het land van Bûter, Brea en Griene tsiis.
Fryslân! (Don’t worry, in omgeving Heerenveen wordt gewoon Nederlands gesproken dus je hoeft niet op taalcursus)

Camping Nannewiid in Oudehaske
https://www.nannewiid.nl/

De wandelroute naar de camping is ongeveer 5 kilometer, maar vrees niet, de orga gaat met auto’s tussen het station en de camping pendelen (tijden volgen later, zorg er wel voor dat je optijd bent), dus je hoeft niet te lopen

Kosten:
€50,- per persoon, hier zit het volgende bij inbegrepen:
- Ontbijt, Lunch & Diner
- Limonade & Water
- Een plaats op de camping
- Vervoer vanaf station Heerenveen

Dingen die je zelf moet regelen:
- Een tent (er zijn ook plaatsen voor 2 personen geboekt, dus als je iemand aardig genoeg vind om mee samen in een tent te gaan is dat mogelijk), Kom nou niet met een enorme tent aanzetten maar neem gewoon een koepel tentje mee. Bijv:
https://www.obelink.nl/stabilo-calypso.html

- Slaapzak en luchtbed
- Cider, Snacks en andere versnaperingen
- Zwembroek en/of Bikini/Badpak (de camping ligt aan een meertje)
- Douchemunten (€0,50 per stuk). Dat is geen excuus om niet te douchen, je weet wie je bent…

Aanmelden:
De deadline voor aanmelden is inmiddels verstreken.

Aangemeld: (groen = betaald)
- FrankkieNL Orga
- RarityBelle Orga
- Annenas Orga
- - Lite Orga
- SteamLoco Orga
- Aurora Orga
- DiscordianD
- Therm
- Cathdash
- Sloppy (BE)
- Pieter-Willian (BE)
- Jo Avwerx (BE)
- Barbeque
- Stjonal
- FLR
- Melvin Zijlmans
- Chainsaw
- Mystic Moon
- Derpy
- Merte
- Harman Wilstra
- Angelo Weeling
- Michiel Bos
- Sophie Seelen
- Kaylee Klopstra
- Boaz van Hasselt
- Erwin Bosch

Regels en Voorwaarden:
- Gedraag je, er zijn ook andere mensen op de camping die niet om 3u ’s nachts nog de MLP Themesong willen horen. Dit is een kwestie van common sense.
- Luister naar de aanwijzingen van de orga
- De orga behoud zich het recht om je weer naar huis te sturen nadat waarschuwingen voor bepaald gedrag worden genegeerd
- De orga behoud zich het recht om aanmeldingen te weigeren. Voornamelijk als er sprake is van een dusdanig slechte reputatie binnen de community waardoor andere leden niet meer willen komen

See ya in Fryslân!
 
Re: BroniesNL Zomerkamp - Fryslân

Reageren op het forum is geen aanmelding, als je mee wil stuur dan een mail naar orga@bronies.nl
 
Re: BroniesNL Zomerkamp - Fryslân

:twiface: ben benieuwd wat van volk er op komt dagen ik ben er teminsten bij is maar 40 min rijden so why not he tot dan :)
 
Re: BroniesNL Zomerkamp - Fryslân

Hoe staat het eigenlijk met de aanmeldingen? De lijst is al bijna een maand niet bijgewerkt, en ik weet dat wat er nu staat niet volledig is, aangezien ik al tijdens meet 24 heb betaald.

Ik heb trouwens nog plek voor twee personen in de auto vanuit de omgeving Den Dolder.
 
Re: BroniesNL Zomerkamp - Fryslân

barbeque said:
Hoe staat het eigenlijk met de aanmeldingen? De lijst is al bijna een maand niet bijgewerkt, en ik weet dat wat er nu staat niet volledig is, aangezien ik al tijdens meet 24 heb betaald.

Ik heb trouwens nog plek voor twee personen in de auto vanuit de omgeving Den Dolder.

De lijst is bij deze bij gewerkt met de meest actuele informatie.
 
Re: BroniesNL Zomerkamp - Fryslân

Sherlock said:
Basically naast de deur, I'm in!

no shit sherlock
[spoil]sorry, ik moest het gewoon doen![/spoil]
 
Back
Top