BroniesNL meet #14

Heel misschien kom ik alsnog, ondanks dat ik meerdere keren heb gezegt dat ik niet kom, maar kan misschien wat met het vervoer regelen, misschien tot dan dus :D (misschien heb ik zojuist een beetje vaak misschien gebruikt, srry daarvoor, want misschien irriteren mensen zich daar aan)
 
[quote1413209354=hoefwood]
Beste Brony,

Komende zaterdag is de meet in Amsterdam!
Mijn vader heeft dichtbij een snackbar, de Sfinx. Hij verkoopt o.a patat, hamburgers, pizza´s en shoarma. Als je zin hebt in snacks kun je deze bij mn vader kopen.
Het adres is Eerste Oosterparkstraat 164. Dit is 1,5 km van de meet en 20 minuten lopen.
[/quote1413209354]

Er zit ook een snackbar om de hoek wel 60 seconden lopen... Plus er worden waarschijnlijk weer Hot Doges verkocht op de meet
 
[quote1413209533=hoefwood]
Beste Brony,

Komende zaterdag is de meet in Amsterdam!
Mijn vader heeft dichtbij een snackbar, de Sfinx. Hij verkoopt o.a patat, hamburgers, pizza´s en shoarma. Als je zin hebt in snacks kun je deze bij mn vader kopen.
Het adres is Eerste Oosterparkstraat 164. Dit is 1,5 km van de meet en 20 minuten lopen.
[/quote1413209533]

krijgen we korting?
 
[quote1413209725=stefanbrony]
[quote1413209533=hoefwood]
Beste Brony,

Komende zaterdag is de meet in Amsterdam!
Mijn vader heeft dichtbij een snackbar, de Sfinx. Hij verkoopt o.a patat, hamburgers, pizza´s en shoarma. Als je zin hebt in snacks kun je deze bij mn vader kopen.
Het adres is Eerste Oosterparkstraat 164. Dit is 1,5 km van de meet en 20 minuten lopen.
[/quote1413209533]

krijgen we korting?
[/quote1413209725]
Of haal ons op met een limo, ik stem voor.
 
Ik ben helemaal klaar voor de meet komende zaterdag, Its gonna be Awesome!

Heb al een super gave bord gemaakt, dus mij zul je niet missen :D
0GK0TnL.jpg
 
Luna cola fles for charity?
Daring Do kist, Past Sins voor mijzelf meenemen.
Heb 6 dicorded mane 6 plushies..welke zal ik meenemen?
 
Back
Top