BroniesNL meet 13

nog niet zeker dat ik er ga graken maar ga het zeker proberen

verder als er iemand intresse heeft om te carpoolen uit de regio tienen st-truiden diest hasselt laat maar iets weten let wel op ik ben nog niet zeker dat ik kan
 
ik ga komen, is er een meet op centraal ofzo om dan richting de meet te gaan? ben niet zeker over de weg richting dokzaal, dus als ik met mensen mee kan reizen vanaf amsterdam centraal, zal ik me een stuk zekerder voelen :p
 
Oe, ik zie dat er nogal wat gepraat is over de mlp ccg. Deze heb ik zelf niet, maar ik heb wel de BUCK Legacy card game, en die is awesome. Ik ga kijken of ik die mee kan nemen :)
 
@ RarAppleDash: Niet de kleine metalen busjes van 8 gram he :p Lachgas is ook wel leuk, maar misschien ietswat "trippy" voor diegenen die een piepstemmetje verwachten xD
Wegwerpfles gok ik?
 
[quote1401061299=Sloppy]
ff voor de zekerheid nachekken er hier tog geen inshijving voor nodig right
[/quote1401061299]
Nee hoor er is geen inschrijving nodig.
Het is alleen maar leuk om te zeggen "ik kom" zodat andere kunnen lezen wie ze kunnen verwachten op de dag van de meet :D

Er is wel een soort van "inschrijving" als je bij een verzamelpunt aanwezig wilt zijn ;)
 
Bij mij is het de vraag altijd hoe mijn cijfers zijn ;)

Ik kan jullie allemaal vertellen dat ik donderdag het kan aangeven of ik kom. Zodus neem ik een paar artikelen mee voor de veiling. En kom ik in 2 nieuwe T-Shirts en misschien neem ik mijn Anonymous masker wel mee. Moet ik allemaal aan mijn ouders vragen.

~Leonardo
 
niet dat ik verwacht gaa worden rlatief nieuw en mijn eerste meet dues gaa nog nimand kennen daar ^^maar dat gaat mij niet tegenhouden om tog te komen zien
 
Zal wel leuk en makkelijk zijn om als groep op Amsterdam Centraal af te spreken om samen te reizen naar de locatie :)
 
[quote1401138077=Chrisje]
Zal wel leuk en makkelijk zijn om als groep op Amsterdam Centraal af te spreken om samen te reizen naar de locatie :)
[/quote1401138077]
Dat zou ik zeer op prijs stellen, omdat de vorige keer nogal chaotisch was toen wij iets later aankwamen en totaal niet wisten waar we naartoe moesten gaan.
mlp-fpanic.png


En natuurlijk: met z'n allen is het véél leuker
pinkiehappy.png
 
ik volg gewoon de eerste persoon die ik zie die ook maar iets van mlp bij zich heeft op Amsterdam centraal 100% foolproof plan
derppk.png
 
[quote1401207115=Xiorc]
ik volg gewoon de eerste persoon die ik zie die ook maar iets van mlp bij zich heeft op Amsterdam centraal 100% foolproof plan
derppk.png

[/quote1401207115]
Zul je net zien dat dat een Brony is die nog niet van deze community gehoord heeft en gewoon onderweg is naar zijn ouders ofzo...
cheerilee.png
 
Ik kwam deze actie zojuist tegen welke interesant kan zijn voor eenieder die de trein neemt. 17.50 voor een dagkaart. Dat scheelt al snel redelijk wat geld voor een retour.

http://nsdagkaart.hema-actie.nl/
 
[quote1401307788=Wireframe]
Ik kwam deze actie zojuist tegen welke interesant kan zijn voor eenieder die de trein neemt. 17.50 voor een dagkaart. Dat scheelt al snel redelijk wat geld voor een retour.

http://nsdagkaart.hema-actie.nl/
[/quote1401307788]
Dat scheelt ruim 40 euro ongeveer voor de totale reis (heen en terug). :O (In mijn geval)
Ik heb ze een tijd terug gekocht bij de Blokker. Dat scheelt zo veel, dat als er geen kaartjes beschikbaar zijn, ik ook niet kan komen!
 
ik wou dat ik had gewacht met het kopen van mijn treinkaartjes, ik heb 1ste klas tickets gehaald maar ga bij de 2de klas zitten om samen met een groep naar a'dam te gaan
derpyderp1.png
 
[quote1401321061=Xiorc]
ik wou dat ik had gewacht met het kopen van mijn treinkaartjes, ik heb 1ste klas tickets gehaald maar ga bij de 2de klas zitten om samen met een groep naar a'dam te gaan
derpyderp1.png

[/quote1401321061]Als je met 1ste klas kaartjes bij 2de klas gaat zitten krijg je een boete. Ik zou daarmee oppassen.
 
[quote1401348562=Aluriya]
Als je met 1ste klas kaartjes bij 2de klas gaat zitten krijg je een boete. Ik zou daarmee oppassen.
[/quote1401348562]

Is dat echt zo? Het lijkt me vrij sterk dat je na een upgrade van je reisrecht niet meer in een lagere klasse mag reizen, je hebt immers meer betaald. Andersom geldt dat natuurlijk niet.
 
[quote1401364292=Ossie]
[quote1401348562=Aluriya]
Als je met 1ste klas kaartjes bij 2de klas gaat zitten krijg je een boete. Ik zou daarmee oppassen.
[/quote1401348562]

Is dat echt zo? Het lijkt me vrij sterk dat je na een upgrade van je reisrecht niet meer in een lagere klasse mag reizen, je hebt immers meer betaald. Andersom geldt dat natuurlijk niet.
[/quote1401364292]Yep. It doesn't make sense, I know. Maar het is echt zo. @_@ Als je 1ste klas kaartjes koopt moet je er ook echt gaan zitten.
 
[quote1401364407=Aluriya]
[quote1401364292=Ossie]
[quote1401348562=Aluriya]
Als je met 1ste klas kaartjes bij 2de klas gaat zitten krijg je een boete. Ik zou daarmee oppassen.
[/quote1401348562]

Is dat echt zo? Het lijkt me vrij sterk dat je na een upgrade van je reisrecht niet meer in een lagere klasse mag reizen, je hebt immers meer betaald. Andersom geldt dat natuurlijk niet.
[/quote1401364292]Yep. It doesn't make sense, I know. Maar het is echt zo. @_@ Als je 1ste klas kaartjes koopt moet je er ook echt gaan zitten.
[/quote1401364407]

maak voor mij niet uit, ik heb een 2de klas kaartje en een upgrade na 1ste klas, ik gebruik gewoon de upgrade niet en dan zou het geen probleem moeten zijn
 
Back
Top