BroniesNL Meet 11!

Ik heb een vraag, ik kom net thuis en zie dat mijn jas met sleutels van het huis en dergelijke in de jaszak niet in de auto ligt. Dus die ligt nog in de ruimte van de meet O_O En die jas gaat het me niet zo zeer om maar het gaat me meer om mijn sleutels. Als ik die niet zeer snel heb dan kan ik maandag mijn huis 's avond niet in en kan ik volgende week niet naar mijn atelier om te werken.

Het is een dikke donkerblauwe wat lange winterjas met capuchon en een soort riempje om het middel gedeelte en in linkerjaszak moet een grote sleutelbos zitten met een rood draakje eraan en sleutelhanger van twee theatermaskers. Als iemand hem vind en in de buurt van Delft woont of daar vaak komt of vaak rond Utrecht centraal of Rotterdam centraal is, zou die persoon dan de jas mee willen nemen voor mij??? Heb hem HEEEEEEL erg hard nodig :(
 
Ik ben kapot aka half dood de komende 8 uur niks gegeten en teveel mijn mond open gedaan mijn schilderij van €25 euro opgehangen
Ik wil namens aan de orga leden en alle andere bronies/pegasisters bedanken voor mijn allereerste meet die ik een 10/10. Ik vond dat iedereen aardig was naar elkaar. Alles was gewoon perfect voor mij ik heb echt genoten en vrienden gemaakt ik hoop jullie te weer te zien op meet 12. <3 u all Bronies/Pegasisters. Brony till i Die <3 and Princess Luna is best Princess voor diegene die mij niet kennen ik was die jongen in de Princess Luna t-shirt en liep meestal rond met mijn Princess Luna knuffel (Kleine)
Season 4 E1 + E2 was ook om te genieten echt bronies en pegasisters heel erg bedankt. Ook Herder die de troon opvolgt het was allemaal fantastisch. Ook de quiz was awesome! Leuke vragen en sommige een beetje vaag maar echt echt heel en ook heel erg bedankt dat ik mocht komen in het begin was het moeilijk en nadertijds ging ik meedoen met mensen en werd het echt een feest ik heb me ook laten zien tijdens de stream helemaal voora. Op de grond gelegen en een heleboel X35 jokes geteld en ook andere jokes en plottwists de veiling was ook top er werden ook veel grappen gemaakts die ook heel erg leuk waren maardus echt het was 8 uur genieten en leuk doen voor mijn autisme was het na 7 uur wel gedaan al. Ik was echt kapot ongeloofeloos wat had ik een fun time! OMG OMG OMG De hoeveelheid bronies/pegasisters was ook enorm. But it was awesome. Ik geef het voor mijn Eerste Meet een 10/10 well done Orga

-Leonardo van de Weteringh (Uit Woubrugge)
Oftewel PrincessLuna
Ook genoemd Fret (door Hyfaene)
Karmakstylez (mijn Artiesten naam)
TH35H4D0WM0535 mijn Youtube naam
Oude Forum Naam: DutchYTP
Slaap lekker iedereen <3 <3 <3
 
Ik ben ook weer thuis. Man wat een heerlijk RANDOM meet was dit weer. Die banaan is een soort running joke geworden geloof ik, hoe vaak die iemand al op z'n hoofd gekregen heeft. :')
Leuk om jullie allemaal weer te zien, ook al kon ik niet iedereen spreken! Volgende keer misschien iets meer een rooster maken, zodat op het einde niet alle activiteiten tegelijkertijd zijn. Verder trouwens weer prima georganiseerd hoor, ook 't drinken en de locatie dus bedankt orga!!!

Hoogtepunten:
- Streetpasses ON! Pokémon battles everywhere XD
- Met zijn allen de opening van seizoen 4 kijken
- Binnen 5 minuten na start al een polonaise zien langshossen
- Kletsen met een hoop leuke mensen ^^
- Twisteren tot je erbij neervalt
- Troonopvolging Herder
- Alle random stuff die continu gebeurde (met verdacht vaak bananen en dozen in het spel)
- Zoals met Hyfnae een plechtige begrafenis voor een overleden kartonnen doos houden :')
 
[quote1385237737=Woelzy]
Ik ben ook weer thuis. Man wat een heerlijk RANDOM meet was dit weer. Die banaan is een soort running joke geworden geloof ik, hoe vaak die iemand al op z'n hoofd gekregen heeft. :')
Leuk om jullie allemaal weer te zien, ook al kon ik niet iedereen spreken! Volgende keer misschien iets meer een rooster maken, zodat op het einde niet alle activiteiten tegelijkertijd zijn. Verder trouwens weer prima georganiseerd hoor, ook 't drinken en de locatie dus bedankt orga!!!

Hoogtepunten:
- Streetpasses ON! Pokémon battles everywhere XD
- Met zijn allen de opening van seizoen 4 kijken
- Binnen 5 minuten na start al een polonaise zien langshossen
- Kletsen met een hoop leuke mensen ^^
- Twisteren tot je erbij neervalt
- Troonopvolging Herder
- Alle random stuff die continu gebeurde (met verdacht vaak bananen en dozen in het spel)
- Zoals met Hyfnae een plechtige begrafenis voor een overleden kartonnen doos houden :')
[/quote1385237737]

Heb je mij opgemerkt??? (Ik was daar bij)

-Bij de Opening Seaon 4 ( Ik lag op de grond)
-En de Polonaise
-Met die doos enzo en banaan (Die kleine gast met die Luna hoor enzo x3)
-Met de begravenis van de doos (Hyf was mij aan get afzeiken x3 wel grappig)
-Kletsen (Lololo)

-Leonardo van de Weteringh
 
[quote1385253583=FlutterFur]
Ik heb een vraag, ik kom net thuis en zie dat mijn jas met sleutels van het huis en dergelijke in de jaszak niet in de auto ligt.
[/quote1385253583]

Ik was ook wat kwijt en ik heb gebeld met de orga en weet dat ze een jas gevonden hebben. Zal dus waarschijnlijk de jouwe zijn, dan weet je in ieder geval dat hij (waarschijnlijk, lijkt me sterk dat er twee jassen zijn blijven liggen) terecht is.
 
[quote1385277859=TCLF]
twister, derpy speelde super hard vals
[/quote1385277859]

moet ik me aangesproken voelen? c:
 
[quote1385283116=Derpyeyes]
[quote1385277859=TCLF]
twister, derpy speelde super hard vals
[/quote1385277859]

moet ik me aangesproken voelen? c:
[/quote1385283116]

Nog niet Straks wel x3

-Leonardo van de Weteringh
 
[quote1385286085=Derpyeyes]
[quote1385277859=TCLF]
twister, derpy speelde super hard vals
[/quote1385277859]

moet ik me aangesproken voelen? c:
[/quote1385286085]

:D nej joh, was super leuk deze meet met jou!
 
[quote1385287218=TCLF]
[quote1385286085=Derpyeyes]
[quote1385277859=TCLF]
twister, derpy speelde super hard vals
[/quote1385277859]

moet ik me aangesproken voelen? c:
[/quote1385286085]

:D nej joh, was super leuk deze meet met jou!
[/quote1385287218]

whoho~ volgende keer weer twister!
 
[quote1385287376=PrincessLuna]
[quote1385283116=Derpyeyes]
[quote1385277859=TCLF]
twister, derpy speelde super hard vals
[/quote1385277859]

moet ik me aangesproken voelen? c:
[/quote1385283116]

Nog niet Straks wel x3

-Leonardo van de Weteringh
[/quote1385287376]
oh shiet D:
 
meet was awesome ^^ hoop dat er snel weer nieuwe komt :3
en heb nog wat foto's (paar panorama's van de zaal) waar kan ik die agterlaten?
 
[quote1385292415=Derpyeyes]
[quote1385287218=TCLF]
[quote1385286085=Derpyeyes]
[quote1385277859=TCLF]
twister, derpy speelde super hard vals
[/quote1385277859]

moet ik me aangesproken voelen? c:
[/quote1385286085]

:D nej joh, was super leuk deze meet met jou!
[/quote1385287218]

whoho~ volgende keer weer twister!

[/quote1385292415]

zekers, heb er nog steeds spierpijn van, maar, het is het waard
 
Back
Top