BroniesNL Meet 11!

[quote1385136417=TeapotFairy]
Hoog tijd dat ik ook weer eens op een meet kom. Ook al herkent niemand me waarschijnlijk. Count me in.

Ik kom wel ietwat laat aankakken ivm het feit dat ik mezelf niet voor elf uur uit mijn bed zal kunnen halen.
[/quote1385136417]
DANILLO!!! (OudeWetering)
I Know him E: < Hij zit op de zelfde school als mij.


ADHD Contest hmm even kijken *1000 euro* moet wel genoeg zijn denk ik om hier een feestje uit te halen want 200 is teveel. Morgen is het zover 11:00 vertekken van huis. 10:00 Mijn bed uit alles pakken enzo mijn tekenblok m'n ipod opladen enzo en nog wat spulletjes meenemen. *had ik maar een laptop : / * Let the party begin ^_^ en wie wil €1,00 hebben?? Want dat krijg je niet als je het vraagt. Allemaal op mijn ipod getyped (ik heb gewoon te veel te zeggen enzo) grammar issues ftw and changed my avatar finally even on the ipod noapte bună toate lumea!! See you tommorow bronies/pegasisters.
 
[quote1385145756=TCLF]
mensen, goed en slecht nieuws. het goede nieuws, ik kom. slechte nieuws, IK kom.
[/quote1385145756]

Ik heb ook goed nieuws en slecht nieuws

Goede Nieuws is er niet
Slechte Nieuws zie je op Nederland 1

-PrincessLuna
 
DitzyDoo said:
[blockquote]
Hi everypony!

Bij deze is het officieel, we hebben een datum en plaats voor de volgende grote meet!

Fillies and Gentlecolts,

The organisation has finally agreed on a date and place for the 11th Brony meet-up! It's going to be held at -surprise, surpsise- the Haarlem Business Center on Saturday the 23rd of November.

We're sorry for letting y'all know so shortly in advance, we've been doing our very best to find a more affordable place to have the meet-up. As we haven't succeeded so far, we decided to organise it in Haarlem once again.

As usual, we've planned several awesome events. There will also be an auction where you can have your pony related art and merch sold. If you'd like to have some stuff auctioned, please e-mail the organisation at orga@bronies.nl. The optional artist fee of 50% applies as usual.

In short:
What: Dutch Brony Meet #11
Where: Haarlem Business Center, A. Hofmanweg 5A, 2031 BH Haarlem
When: November 23rd, 12:00 – 20:00

For ponies who are coming with public transport: the train station where you want to get off is 'Haarlem Spaarnwoude'. The Haarlem Business Center is on walking distance from the train station.

Entrance and drinks will be free of charge. If you're going to attend, please let us know by registering [link=http://inskijf.bronies.nl]here[/link]. Please keep in mind that the average age of the visitors is around 18.

We hope to see y'all there!

It's gonna be so awesome! /)^3^(&#092;

-Ditzy
[/blockquote]

Bijvoeging

Doe in meet 11 een teken wedstrijd ofzo of een teken event als ik maar kan tekenen

-NovemberRa1N
-Karmakstylez
 
[quote1385151072=Woelzy]
Mag een tekendoorgeefspel ook? Dat was vorige keer weer zó grappig :X
[/quote1385151072]


VRAAG DAT NIET AAN MIJ x3

DAT ZOU JE AAN DE ORGA LEDEN MOETEN VRAGEN

#RoyalCanterlotVoice

-PrincessLuna

-Karmakstylez (Traditional MLP FIM Artist)
 
Skysniper en ik zijn er al vroeg om een parkeerplek te kunnen bemachtigen :p We zijn er al om 11 uur zodat we nog een parkeerplaats hebben voor onze auto ^^ We gaan ons niet vervelen met een cd vol pony muziek :D Ik zal zelf een shirt dragen van mijn eigen OC Flutterfur en misschien ook een broek met Flutterfur's cutiemark (pawprint) en misschien ook de Flutterfur pegasus wings. Dit is nog niet zeker.
 
[quote1385158287=FlutterFur]
Skysniper en ik zijn er al vroeg om een parkeerplek te kunnen bemachtigen :p We zijn er al om 11 uur zodat we nog een parkeerplaats hebben voor onze auto ^^ We gaan ons niet vervelen met een cd vol pony muziek :D Ik zal zelf een shirt dragen van mijn eigen OC Flutterfur en misschien ook een broek met Flutterfur's cutiemark (pawprint) en misschien ook de Flutterfur pegasus wings. Dit is nog niet zeker.
[/quote1385158287]
als er 1 ding is waar je je niet druk over hoeft te maken, is het wel parkeerplaatsen. Die zijn er in overvloede.
 
[quote1385159729=Locutus]
[quote1385158287=FlutterFur]
Skysniper en ik zijn er al vroeg om een parkeerplek te kunnen bemachtigen :p We zijn er al om 11 uur zodat we nog een parkeerplaats hebben voor onze auto ^^ We gaan ons niet vervelen met een cd vol pony muziek :D Ik zal zelf een shirt dragen van mijn eigen OC Flutterfur en misschien ook een broek met Flutterfur's cutiemark (pawprint) en misschien ook de Flutterfur pegasus wings. Dit is nog niet zeker.
[/quote1385158287]
als er 1 ding is waar je je niet druk over hoeft te maken, is het wel parkeerplaatsen. Die zijn er in overvloede.
[/quote1385159729]

Oh ik had begrepen dat er maar 20 gratis parkeerplaatsen waren daar O_O Maar als dat zo is dan vertrekken we wat later gewoon ^^
 
[quote1385159840=FlutterFur]
[quote1385159729=Locutus]
[quote1385158287=FlutterFur]
Skysniper en ik zijn er al vroeg om een parkeerplek te kunnen bemachtigen :p We zijn er al om 11 uur zodat we nog een parkeerplaats hebben voor onze auto ^^ We gaan ons niet vervelen met een cd vol pony muziek :D Ik zal zelf een shirt dragen van mijn eigen OC Flutterfur en misschien ook een broek met Flutterfur's cutiemark (pawprint) en misschien ook de Flutterfur pegasus wings. Dit is nog niet zeker.
[/quote1385158287]
als er 1 ding is waar je je niet druk over hoeft te maken, is het wel parkeerplaatsen. Die zijn er in overvloede.
[/quote1385159729]

Oh ik had begrepen dat er maar 20 gratis parkeerplaatsen waren daar O_O Maar als dat zo is dan vertrekken we wat later gewoon ^^
[/quote1385159840]
Dat is ook zo, maar er zijn maar weinig bronies die met de auto naar de meet gaan.
 
Ik pik rond 11.30 Boomerang op het station op en heb nog drie plekken over. Dus vind hem op het station en heb een gratis lift!
 
Gaat er iemand trouwens met de auto die langs Gorinchem komt? Ik mag niet naar de meeting omdat ik te weinig geld heb terwel ik graag wil gaan En lenen is geen optie omdat mijn moeder dat niet wilt. Maar het vreemde is wel dat ik wel mag gaan maar niet geld mag lenen

EDIT: Ik ben toch gegaan aangezien ik last had van mijn mentaal probleem. Geen zorgen eht gebeurt niet vaak en met leuke dingen is het heel erg snel over
 
Ik ben al wakker en me mentaal aan het vorbereiden we zien juliie allemaal zometeen.
''This is not madness! THIS IS EQUESTRIA!!!''
 
[quote1385195743=Aragnoth]
HEBBEN WE ER MOTHERFUCKING ZIN IN?!
[/quote1385195743]

Iedereen: JAAA
Ik: Mmmmmmmmmmmmmmmmm Idk let my check my calender...

-Luna
 
OMG nog maar net wakker haha XD Om 10:30 gaan we vertrekken en zullen rond 11:30 er zijn :3 We'll build a party on the parkingspace X3 Our very first brony meet, we wanna be on time ;D
 
Back
Top