Bakwedstrijd Meet 22 *UPDATE*

annenas

Member
Staff member
Orga
Dames en heren, koeken en peren!

Het is weer zover, een nieuwe grote meet komt eraan! EN daarmee ook weer een nieuwe poging tot een bakwedstrijd. Aangezien er elke keer minder mensen meedoen dan ik zou willen, ga ik zelf ook deelnemen aan deze wedstrijd! Kijk maar of jullie mij kunnen verslaan! Ik zal dan dus natuurlijk niet jureren deze keer. En zoals altijd zal er weer een prijs zijn voor de winnaar! :celesyay:

Voor deze wedstrijd is aanmelden nodig. De aanmeldingen kunnen verstuurd worden naar orga@bronies.nl.

Iedereen die van bakken houdt wordt aangemoedigd om hun beste creaties mee te nemen. Het mag van alles zijn, zolang het maar zoet en lekker is. Taarten, cakes, Applejack’s lange lijst aan appel gerelateerde gerechten, Derpy’s muffins, Pinkie Pie’s cup cakes, letterlijk van alles! Verras ons! :pjoy:

De jury zal bestaan uit drie leden van de orga. Na dat de beoordeling is gedaan op smaak, aankleding en de gehele sensatie zullen de baksels beschikbaar gesteld worden voor gehele consumptie zodat iedereen kan mee genieten van al het baktalent! :swlove:

Vragen kunnen gesteld worden in deze thread.

Met vrolijke groetjes,

Annenas

Ps: Vergeet niet aan te melden!
Pps: Extra punten voor het verwerken van het thema van de meet!

UPDATE
Deelnemers:
-Annenas
-Rachet
-Sixkiller5
-Mike
-Barbeque
 
Back
Top