Bak wedstrijd meet 19 *update*

annenas

Member
Staff member
Orga
Dames en heren, koeken en peren!

Het is weer zover, een nieuwe grote meet komt eraan! En voor deze grote meet hebben we een première van een spiksplinternieuw event, namelijk een ….

:pjoy: BAKWEDSTRIJD :pparty:

Voor deze wedstrijd is aanmelden nodig! De aanmeldingen kunnen verstuurd worden naar orga@bronies.nl.
Iedereen die van bakken houdt wordt aangemoedigd om hun beste creaties mee te nemen. Het mag van alles zijn, zolang het maar zoet en lekker is. Taarten, cakes, Applejack’s lange lijst aan appel gerelateerde gerechten, Derpy’s muffins, Pinkie Pie’s cup cakes, letterlijk van alles! Verras ons!
De jury zal bestaan uit drie leden van de orga. Na dat de beoordeling is gedaan op smaak, aankleding en de gehele sensatie zullen de baksels beschikbaar gesteld worden voor gehele consumptie zodat iedereen kan mee genieten van al het baktalent!
Vragen kunnen gesteld worden in deze thread. We hopen dat jullie dit idee net zo leuk vinden als wij!
Met vrolijke groetjes,

Annenas

Update

Aanmeldingen
-Ninjaspirit7/Delphine
-Barbeque
-Rachet

Vergeet niet aan te melden als je mee wilt doen!!
 
Leuk idee! Ik ga niks beloven, maar ik hoop dat ik wat kan maken.

Vraagje: Voor hoeveel personen moet er wat gemaakt worden? Alleen om de jury te voeren of ook zoveel mogelijk voor het overige plebs? ;-)
 
Yes, ik ga me zeker aanmelden!

Maar voordat ik dat doe een paar vragen:
1. Mogen vrijwilligers ook meedoen (en met meedoen bedoel ik hier, meedingen naar die eeuwige glorie)
2. Mag je met meer dan een baksel deelnemen, en wat is het effect hiervan op de jurering?
3. Worden er punten afgetrokken voor het ontbreken van slagroom (ook ivm 'aankleding' en 'gehele sensatie')? Het is namelijk gewoon te link om middenin de zomer daarmee te gaan slepen, en ik weiger mijn creaties te besmeuren met die gesuikerde troep uit een spuitbus van de supermarkt. Overigens is het ook zonder slagroom bijzonder lekker.
 
[quote1495389979=Steam_Loco]
Leuk idee! Ik ga niks beloven, maar ik hoop dat ik wat kan maken.

Vraagje: Voor hoeveel personen moet er wat gemaakt worden? Alleen om de jury te voeren of ook zoveel mogelijk voor het overige plebs? ;-)
[/quote1495389979]

Ik neem aan dat portie niet uitmaakt, zolang je genoeg hebt voor beoordeling, maar dat is maar speculatie vanuit mij.
 
[quote1495400041=Registratienummer330]
Ik denk niet dat iedereen het op prijs stelt als ik mijn eigen cakerecept gebruik, als je begrijpt wat ik bedoel.
[/quote1495400041]
Tuurlijk wel.
 
[quote1495497388=Registratienummer330]
Ik denk niet dat iedereen het op prijs stelt als ik mijn eigen cakerecept gebruik, als je begrijpt wat ik bedoel.
[/quote1495497388]

You never know until you try :rdwink: ...
 
[quote1495562577=Steam_Loco]
Leuk idee! Ik ga niks beloven, maar ik hoop dat ik wat kan maken.

Vraagje: Voor hoeveel personen moet er wat gemaakt worden? Alleen om de jury te voeren of ook zoveel mogelijk voor het overige plebs? ;-)
[/quote1495562577]

De bedoeling is dat minstens 3 juryleden er een hapje van kunnen proeven. Hoe groter je hart, hoe meer porties je maakt want wanneer de jury ermee klaar is is het free for all ;)
 
[quote1495562776=barbeque]
Yes, ik ga me zeker aanmelden!

Maar voordat ik dat doe een paar vragen:
1. Mogen vrijwilligers ook meedoen (en met meedoen bedoel ik hier, meedingen naar die eeuwige glorie)
2. Mag je met meer dan een baksel deelnemen, en wat is het effect hiervan op de jurering?
3. Worden er punten afgetrokken voor het ontbreken van slagroom (ook ivm 'aankleding' en 'gehele sensatie')? Het is namelijk gewoon te link om middenin de zomer daarmee te gaan slepen, en ik weiger mijn creaties te besmeuren met die gesuikerde troep uit een spuitbus van de supermarkt. Overigens is het ook zonder slagroom bijzonder lekker.
[/quote1495562776]

1. Natuurlijk mogen vrijwilligers ook meedoen! Je krijgt helaas geen voorkeursbehandeling
:ashrug:
2. Maar één baksel per persoon, anders wordt het te onoverzichtelijk.
3. Ik vind persoonlijk ook dat slagroom niet al te veel aan een baksel toevoegt. De natuurlijke pracht van een taart/cake/anders wordt ook zeer gewaardeerd door mij. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak en ik kan niet voor de andere juryleden spreken. Maar er zijn natuurlijk veel andere manieren om een baksel mooi aan te kleden behalve slagroom.
 
[quote1495563119=Registratienummer330]
Ik denk niet dat iedereen het op prijs stelt als ik mijn eigen cakerecept gebruik, als je begrijpt wat ik bedoel.
[/quote1495563119]

Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt: De enige drugs die in de baksels mogen zitten is een onheilige hoeveelheid aan suiker :fluffle:
 
hmm lijkt me leuk.
Ik ga dit weekend even kijken wat ik kan maken. (aangezien ik het een uur mee in de trein moet nemen)
 
[quote1495633198=Discordian-D]
Vergeet ook niet om je aan te melden via de mail a.u.b. ;)[/quote1495633198]

Wat is de deadline daarvoor?
 
ik heb 2 klein vraagjes hoe kan ik me aanmelden is dat via een email of is dat via de website? en wat is de moeilijkheids graad hebben we het hier over een lekkere brownie of een aardbeien taart?
 
ik heb 2 klein vraagjes hoe kan ik me aanmelden is dat via een email of is dat via de website?

Via een e-mail:
Code:
orga@bronies.nl

en wat is de moeilijkheids graad hebben we het hier over een lekkere brownie of een aardbeien taart?

OP said:
Het mag van alles zijn, zolang het maar zoet en lekker is. Taarten, cakes, Applejack’s lange lijst aan appel gerelateerde gerechten, Derpy’s muffins, Pinkie Pie’s cup cakes, letterlijk van alles! Verras ons!
 
[quote1495897594=Steam_Loco]
[quote1495633198=Discordian-D]
Vergeet ook niet om je aan te melden via de mail a.u.b. ;)[/quote1495633198]

Wat is de deadline daarvoor?

[/quote1495897594]
De deadline is vrijdag 9 juni om 23:59
 
[quote1495897676=Ninjaspirit7]
Ik doe mee :)

Welke gegevens willen jullie weten voor de aanmelding?
[/quote1495897676]
Alleen je naam (forum naam of eigen naam, maakt niks uit) en dat je mee doet :)
 
Back
Top