5de Dutch Meet. Bespreek het hier!

Ik heb besloten dat ik op de meet MLP Nail art ga doen voor 2 mensen (anders ben ik alleen maar bezig met nagels de hele meet >.<) Iedereen mag zich aanmelden en zal ik via fancy internet dingetje random 2 personen kiezen :) ik zal zelf alle materialen meenemen.

Voor degene die gekozen zijn zou het fijn zijn als de nagels een beetje schoon zijn en misschien wat bijgevijlt ofzo :p scheelt mij ook weer tijd :p (misschien een basecoatje erop?)

Je kunt me PMen of in deze thread je aanmelden (als dat mag? anders maak ik wel nieuwe aan)

Weet wel dat je op de meet voorzichtig moet zijn met de nagels aangezien die aant drogen zijn x'D


En als je iets anders dan MLP wilt kan ik dat ook doen :) Mooi design, rozen en ik heb zelf laatst mijn eigen Aliens vs Predator Nail Art Design gemaakt ^^
 
Dit wordt net als anderen mn eerste meet, en heb nu al zin in!

1 vraagje alleen, als ik nog anderen mee zou willen nemen, moet ik ze dan ook het registratieformulier laten tekenen? Of maakt dat niet zoveel uit. Ik ken namelijk nog wel een brony of 2 die niet deze site kennen, maar wel graag mee zouden willen =]
 
[quote1335358778=00j666]
ik kom langs Nijmegen dus als iemand interesse heeft om mee te reizen hoor ik het wel
[/quote1335358778]

Hee, jij was toch die gast die ik op de EFF tegenkwam? :p

Anyway, ik wil nog wel komen en misschien in cosplay, maar ik heb mijn knie uit de kom gedraaid dus ik moet 6 weken met spalk. Dus het lijkt me niet zo handig. :c
Dan de 6e misschien.
 
Zo.. Komen veel man van de goeie kant van de rivieren.... Nice ..

uhmm ... We nemen boxen mee voor in de trein . Wagon leeg maken . Ns zal wel cheap doen en dubbeldekkers inzetten op dit traject . (niet dat de 8e trein van de meestal dubbeldekker is ofso xD )

Hmm , moet me nog ffkes aanmelden . xD . naja gebeurt nog wel xD
Zullen we duimen dat er dan niemand een trein wilt koppen of knuffelen ... Laatste tijd steeds meer hier.
 
[quote1335428996=Fluffikens]
Dit wordt net als anderen mn eerste meet, en heb nu al zin in!

1 vraagje alleen, als ik nog anderen mee zou willen nemen, moet ik ze dan ook het registratieformulier laten tekenen? Of maakt dat niet zoveel uit. Ik ken namelijk nog wel een brony of 2 die niet deze site kennen, maar wel graag mee zouden willen =]
[/quote1335428996]

Je kan ze altijd vragen om even het formulier te tekenen, is voor de organisatie wel handig. Maar het is niet verplicht, ze mogen sowieso komen.
 
[quote1335450035=Baree]
[quote1335428996=Fluffikens]
Dit wordt net als anderen mn eerste meet, en heb nu al zin in!

1 vraagje alleen, als ik nog anderen mee zou willen nemen, moet ik ze dan ook het registratieformulier laten tekenen? Of maakt dat niet zoveel uit. Ik ken namelijk nog wel een brony of 2 die niet deze site kennen, maar wel graag mee zouden willen =]
[/quote1335428996]

Je kan ze altijd vragen om even het formulier te tekenen, is voor de organisatie wel handig. Maar het is niet verplicht, ze mogen sowieso komen.

[/quote1335450035]

Ik zal het doorgeven aan ze, bedankt voor je reply :]
 
Ok... Het Finse record is gebroken... Door de Britten! Engelsen? In ieder geval, het staat nu op 113 bronies.

GAAN WE DIT RECORD BREKEN 12 MEI?
 
[quote1335523351=Baree]
Ok... Het Finse record is gebroken... Door de Britten! Engelsen? In ieder geval, het staat nu op 113 bronies.

GAAN WE DIT RECORD BREKEN 12 MEI?
[/quote1335523351]

[youtube]NddUwPUl56A[/youtube]
 
Hey mensen, is er al enigzins een planning voor de events van de meet?
En het eten enzo ;)
Het is namelijk wel handig niet buiten te staan als er binnen net iets leuks aan de gang is :p of het bestellen van het eten weer missen >.<
 
Oeh... ik vind het wel gaaf dat het eens op een datum is dat ik wel kan. En nog beter, er is gewoon parkeerplek bij. :D
 
[quote1335630194=Wolfeh]
Hey mensen, is er al enigzins een planning voor de events van de meet?
En het eten enzo ;)
Het is namelijk wel handig niet buiten te staan als er binnen net iets leuks aan de gang is :p of het bestellen van het eten weer missen >.<
[/quote1335630194]

Er komt nog een post met de "officieel planning", maar avond eten hebben we besloten deze keer niet te doen. Er zullen waarschijnlijk vanzelf wel na afloop groepjes ontstaan van mensen die het zelfde willen gaan eten.

Zelf heb ik het idee te gaan kijken of er een pizzeria in de buurt is, en als er dan mensen met me mee willen zijn ze van harte welkom.
 
[quote1335711522=Secret]
Het is beslist/overlegd, Secret zal er zijn

yay! ^^
[/quote1335711522]
Well, that's no Secret anymore!
See what I just did there?
 
Ok, heb de dag vrij en heb vervoer gevonden (dank je Fluttershy :) )
Ik ben dan zeker van de partij en hoop jullie daar te zien :)
Ben de Belg met camo broek, metal vest, FS shirt en vlag... Don't be afraid to say hello ;)
 
[quote1335737379=Fluttershy13]
[quote1335358778=00j666]
ik kom langs Nijmegen dus als iemand interesse heeft om mee te reizen hoor ik het wel
[/quote1335358778]

Hee, jij was toch die gast die ik op de EFF tegenkwam? :p

Anyway, ik wil nog wel komen en misschien in cosplay, maar ik heb mijn knie uit de kom gedraaid dus ik moet 6 weken met spalk. Dus het lijkt me niet zo handig. :c
Dan de 6e misschien.

[/quote1335737379]

ja, ik was die gast met een Cloud cosplay aan, maar zonder pruik :(
P.S.: ik gebruik mijn Wii om dit te posten :p
 
Back
Top