5-11-2016 Bowling meet 17.85

[quote1477120816=barbeque]
zet mij toch ook maar weer op de lijst.
Nog wel ff vraagje is t nou om 13u daar of 14u? Tekst en minimeet helper zeggen nu namelijk iets verschillends.
[/quote1477120816]
Hey Frank, mag ik ook nog op de lijst erbij?

Also de tijd in de minimeet helper blijft maar verspringen? Nu is het weer van 12:00 tot 16:00
 
EEuuhh, gaan we eerst om 13 uur verzamelen? De bowling is pas om 14 uur open. Misschien is 13:30 verzamelen beter ?
[link]http://www.bisonbowlingutrecht.nl/over-bison-utrecht/openingstijden-utrecht.html[/link]
 
Hmmm, ik ben alweer een tijdje niet meer naar een meet met goed volk geweest.... count me in if there's still a spot, please!
 
[quote1477396417=Steam_Loco]
Gaan we deze keer trouwens disco-bowlen?
[/quote1477396417]

Nee Patrick, mayonaise is geen instrument.
 
Ik heb geen zin om bijna 2 uur in een cafe rondt te hangen en me dood te verveelen.

Dus zouden jullie zo vriendenlijk willen zijn mij van de lijst af halen ?
 
[quote1477566802=sweetasyou]
Ik heb geen zin om bijna 2 uur in een cafe rondt te hangen en me dood te verveelen.

Dus zouden jullie zo vriendenlijk willen zijn mij van de lijst af halen ?
[/quote1477566802]
In dat geval ga ik ook niet mee. Ik ben ook geen café-ganger. Dus haal mij er ook maar vanaf dan.
 
[quote1477863191=Odlaw]
[quote1477566802=sweetasyou]
Ik heb geen zin om bijna 2 uur in een cafe rondt te hangen en me dood te verveelen.

Dus zouden jullie zo vriendenlijk willen zijn mij van de lijst af halen ?
[/quote1477566802]
In dat geval ga ik ook niet mee. Ik ben ook geen café-ganger. Dus haal mij er ook maar vanaf dan.
[/quote1477863191]

Het bowlen begint om 14:00.
Jullie zijn niet verplicht om mee te gaan naar het cafe.
Jullie kunnen ook alleen komen voor het bowlen.

Laat maar weten of jullie dan nog wel, of toch maar niet willen komen.
 
Ik probeer morgen om 12:00 in Utrecht te zijn. Die 2 uurtjes vooraf vliegen altijd zo voorbij met kletsen & spelletjes doen. Tot morgen!
 
Zit in de trein,net op tijd. Heb ik weer, op het drukke kruispunt bij assen was weer een pony ontsnapt. Awww het arme dier graasde lekker en had geen last van auto geraas. Heb hem maar even naar het fietspad gebracht. Lief dier...yay! Gelukkig kwam er een auto met dame die belde 112 en een dame op brommer, die zelf paarden heeft. Die heeft de pony overgenomen. Dat hek is altijd stuk..arme dieren. Op dat perceel groeit amper gras en er staan 5 ponies en 3 ezels kan echt niet. Zou best een pony over willen nemen, maar nu zie je...het is donker en als zo'n pony ontsnapt en wellicht wordt aangereden....dan ben ik ingestort. Het is donker en we konden niet zien of alle dieren er nog waren. Hop dat de 2 dames met politie ze weten te vinden. En als toeval luisterde ik muziek, 'I am just a pony'. LOL het dier was wat eigenwijs maar best lief XD
 
Back
Top