Verzamelingspunt meet 11 #Leiden~

Gerpie

Well-Known Member
Jaja mensen het is weer is zo ver! Meet 11 komt er aan! En dit keer ga ik toch echt weer de hoofd kutorga von Leiden zijn. Duuussss, het zal wel weer standaard procedure zijn omdat wij nou eenmaal niet van veranderingen houden.

Als je naar de meet gaat en je komt zowaar via Leiden, post het hier dan eventjes, dan zal ik je op het lijstje zetten voor deze groepsverzameling.

Zoals gewoonlijk zullen we weer combineren met de groep uit Rotterdam omdat die toch langs leiden komen.

Aangezien we wel met de rotterdamse bronies mee reizen word het vroeger dan normaal. dit maal om 10:40-10:50 op leiden verzamelen zodat we om 10:59 de trein kunnen pakken.

De verzamelplaats zal weer beneden zijn. De free-recordshop is weg dusja, dat word hem niet. Beneden is vrij klein, dus een groepje mensen zie je zo staan.

Geïnteresseerden:
- Gerpie (Kut-orga)
- Sylvester
- Moonshine
- Moonshine's zus
- Lulu?
 
nice je hebt mn advies opgevolgd ^_^
count me in

EDIT: mss ga ik mee met de groep mss niet, ik heb een duitse vriend die mss langs komt en die is met de auto dus als hij komt ben ik er nie bij :|
 
[quote1383858527=stefanbrony]
hey kut orga ik ben de nieuwe kut orga voor rotterdam (ossie vroeg of ik die wilde leiden)
[/quote1383858527]

Stefan gaat de Rotterdammertjes leiden naar Leiden ooohhhh
 
[quote1383860931=Gerpie]
[quote1383858527=stefanbrony]
hey kut orga ik ben de nieuwe kut orga voor rotterdam (ossie vroeg of ik die wilde leiden)
[/quote1383858527]

Stefan gaat de Rotterdammertjes leiden naar Leiden ooohhhh
[/quote1383860931]
idd

ik die een hekel heb aan dingen organiseren XD
 
Back
Top