Mossel_MC-Arch
Well-Known Member
wdup iedereen!
ik orga eventjes het verzamelpunt van leiden voor meet #10, (27 juli) (tis even misgegaan want ik dacht dat de meet pas later begon, en het bleek dus dat ie al om 12:00 begon waardoor we sowieso telaat konden komen. gellukig door de more skilled people like; Gerpie, ossie, en AG hebben nu een beter plan. jongens super bedankt.
ik hoop dat ik m'n status als kut-orga nog kan reparen though .)
hoelaat; 11:00 t/m 11:27
ZORG DAT JE OPTIJD BENT.
lijst;
-OceanBolt [Kut-orga] (inb4 geklaag over dat ik het woord "kut-orga" gebruik)
-Gerpie [Mede-kut-orga]
-Aragnoth [Mede-kut-orga, ik heb dit geschreven omdat dit moet]
-Nanonium
-naeiruzu ofzoiets dingus
-Bl00dyking
-Yo_Brony
-Emily
-SieRoMen
Als er problemen zijn of je kunt het niet op tijd halen contacteer de mini kutorga op: 06-42033699 (hopelijk word ik weer gebeld omdat er iemand vragen had over de pokemonmeet) ~Gerpie
veel groeten van uw kut-orga's
~Ocean&Gerp
IK KAN DE TIJD AANPASSEN ALS DE MEESTE DIT WILLEN
ik orga eventjes het verzamelpunt van leiden voor meet #10, (27 juli) (tis even misgegaan want ik dacht dat de meet pas later begon, en het bleek dus dat ie al om 12:00 begon waardoor we sowieso telaat konden komen. gellukig door de more skilled people like; Gerpie, ossie, en AG hebben nu een beter plan. jongens super bedankt.
ik hoop dat ik m'n status als kut-orga nog kan reparen though .)
hoelaat; 11:00 t/m 11:27
ZORG DAT JE OPTIJD BENT.
lijst;
-OceanBolt [Kut-orga] (inb4 geklaag over dat ik het woord "kut-orga" gebruik)
-Gerpie [Mede-kut-orga]
-Aragnoth [Mede-kut-orga, ik heb dit geschreven omdat dit moet]
-Nanonium
-naeiruzu ofzoiets dingus
-Bl00dyking
-Yo_Brony
-Emily
-SieRoMen
Als er problemen zijn of je kunt het niet op tijd halen contacteer de mini kutorga op: 06-42033699 (hopelijk word ik weer gebeld omdat er iemand vragen had over de pokemonmeet) ~Gerpie
veel groeten van uw kut-orga's
~Ocean&Gerp
IK KAN DE TIJD AANPASSEN ALS DE MEESTE DIT WILLEN