Song requests?

Guynio

Well-Known Member
Hey bronies,

Joshua en ik zijn van plan zaterdag een klein sing-along cnocertje te geven met zijn gitaar en mijn gezang. Dit zullen een paar non-pony en een paar pony songs zijn. Maar er is heel veel pony muziek om uit te kiezen en we willen het voornamelijk voor jullie leuk maken, dus de vraag is welke nummers jullie het liefst willen horen. Joshua kan praktisch alles van alledrie seizoenen, dus ja.

(hoe het optreden vorm gaat krijgen hangt nog even om het even, maar er komt iets)

Korte termijn, maar laat het ons weten, en tot zaterdag!

~G
 
ik heb zelf een giga archief van pony muziek, alleen ik kan mijn externe harde schrijf niet meenemen :\ die zit een beetje vast tussen alle kabels. misschien kan ik hem bij de volgende meet wel meenemen. en anders heb ik nog wel een leuk lijstje van pony songs die ik wel vet vind :p


anthropology - awkwardmarina
big ass hat - jeff burgess
my OC (the greatest OC) - Caine the doombringer

zijn wel te spelen op gitaar
 
PONY
Muziek

Niet

BRONY
Muziek.

Evengoed bedankt voor de suggestie. Anthropology for one is geweldig :p We zullen 'm zaterdag nie spelen, maar misschien wel leuke dingen om te leren op langere termijn.
 
Puur toeval dat hij de Pokémon theme ook kan, maar jullie kennen het idee van "pony muziek" blijkbaar niet zo heel goed

BEHALVE FLUTTERSHY87 BEDANKT BRO.
 
messchien is deze awesome om te leren al hoewel ik niet denk dat tie voor zaterdag kan messchien voor later?
http://www.youtube.com/watch?v=O0SDIIM-uT8
 
[quote1365083459=Guynio]
Puur toeval dat hij de Pokémon theme ook kan, maar jullie kennen het idee van "pony muziek" blijkbaar niet zo heel goed

BEHALVE FLUTTERSHY87 BEDANKT BRO.
[/quote1365083459]
[youtube]txLJN4ICQGM[/youtube]
 
Cutie Mark Crusaders Theme (YEAH! UBER STEVIGE ROCK :D :D :D :D)

The Best Night Ever

Fluttershy Training Montage

King Of The Hoard

B.B.B.F.F.

enkele suggesties van mij :>
 
[quote1365109376=MrMass]
Wtb drumstel daaro.
[/quote1365109376]

Jammen staat hier even los van. Er zijn veel mensen die mee willen doen, maar Joshua en ik zijn consequent dat we dit met ons tweeën willen doen. Je bent heel welkom om mee te komen zingen though! ^^

[quote1365109367=ghhumor]
Ik dacht dat alle mlp in-serie muziek er automatisch zou tussen zitten
[/quote1365109367]

Anderhalf uur aan muziek. Janee, A) dat houdt m'n stem niet vol en B ) dat blijft niet zo lang leuk.

[quote1365109374=OceanBolt]
BABS SEED, :D of doe Eminem - Lose yourself
[/quote1365109374]

Laat me de episode zien waar Lose Yourself in zit. Maar als je heel graag een keer met me wilt rappen wil ik Lose Yourself wel gaan instuderen hoor.

De rest bedankt voor de suggesties! Sowieso komt Winter Wrap Up er dus in (dat wilden we sowieso al, dus ja). En verder... Roep even mensen bijeen om te zorgen dat we meer stemmen en meer publiek krijgen! Als er meer mensen meezingen hoor je mijn stem niet <3
 
Back
Top