[poll] Poster voor de veiling

Vanilla

Well-Known Member
Vorige meet had ik een grote poster laten printen van de Mane 6.
Deze ging voor een heel mooi bedrag weg en natuurlijk werd alle winst geschonken aan de fijne orga.

Een fijne foto van de vorige poster: http://bronies.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=6537

Deze meet wil ik graag weer een poster laten printen maar ik vind het altijd lastig om een afbeelding te kiezen. In de pol heb ik wat voorbeeldjes gezet.

Mochten jullie nog ideeën hebben mag je ze posten! Ik zelf kies altijd een beetje plaatjes uit van de mane 6.. maar andere populaire karakters mogen ook. Houd er wel rekening mee dat de afbeelding HEEL GROOT moet zijn. Anders wordt die veel te pixelig na het printen op groot formaat!

Voor iedereen die te lui is een voor een de linkjes te openen staan ze hier in mini formaat!

1.
2v0evs9.png


2.
2jcu6g5.jpg


3.
mccad5.png


De afbeelding met de meeste stemmen print ik uit op stevig mooi papier in groot formaat!


Edit: Mijn fijne familie heeft een 'familie-kerst-diner' geplant op 15 december. Ofwel, ik kan niet komen. Deze wordt dus voor de volgende meet of ik geef hem aan iemand mee..
 
[quote1354532619=Gerpie]
ik heb 1 gezegd, 2 is indd een stuk mooier, maar Luna staad er... niet zo mooi op ;x
[/quote1354532619]

^dat, ook al heb ik 3 gekozen
 
Back
Top