[poll] pony vlag voor de volgende meet.

Gelukkig was ik er nog niet aan begonnen.
poker-face-300x266.jpg

schermafbeelding2012031.png
 
mlfw835_Applejuke.gif


Haar nek moet wat korter (giraf ftw...), poten/hoeven bijwerken, haar netjes uitlijnen, let's not forget the face...
 
[quote1331844363=Secret]Haar nek moet wat korter (giraf ftw...), poten/hoeven bijwerken, haar netjes uitlijnen, let's not forget the face...
[/quote1331844363]

Zou't overigens niet beter zijn als haar poze *nog* wat dichter bij de originele komt?

VlagGZ.gif

Gewoon zodat de link wat makkelijker te leggen is.
 
[quote1331846080=Secret]
I'm trying, I'm trying x3
[/quote1331846080]

Doe maar op't gemak :p Dan heb ik tenminste niks waarvoor ik m'n opdracht aan de kant kan schuiven.
 
Ok, ik kom bijna nooit bij Nederlandse meets en had het beter gedaan :D
Ik ben pro vlag en heb een kleine off-topic thread gemaakt voor een Belgische ponyfied vlag. Iedereen mag ideeën geven en beste zullen in poll worden beslist.
Wist alleszins niet van deze thread af, net gehoord via irc.
Alleszins: alle ideeën welkom en heeft al een redelijke organisering voor te beginnen :D
LINK: [link]http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?14313[/link]
 
How's this?
In6u6.jpg
aqd1P.jpg


Ik weet niet hoe ik haar nog meer op de Vlaamse Leeuw kan doen lijken ^^;
Also heb gekozen voor de oude versie, zonder rode klauwen. Deels uit principe en deels omdat... seriously? Fluttershy met rode klauwen?

Schets, in case it's needed for retracing
Wlcul.jpg


Copy paste img url voor groter prentje :3
 
Site artist moet hier een officiële positie worden denk ik zo. En vervolgens direct aan secret toegekend worden uiteraard ;]

(e.g. a convoluted way of saying I bloody love that design)
 
Ik kan niet besluiten welke van die twee zwarte fluttershys ik het mooist vindt. Ze zijn allebij epic.

Na lang nadenken en een edit:
Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar de eerste.
 
Het is iets makkelijker om te beslissen als je beide vectors in een geel achtergrond plaatst, of een ander kleur, want dan weet je hoe de contrast is tussen de zwarte "Flutterb*tch" Fluttershy en de achtergrond. Maar ze zijn allebei erg mooi :D
 
Het zijn geen vectors ^^;
(ik zou niet weten hoe 'k moet vectoren)
Only rasters here...

Vandaar... Vector artists... feel free to use that or come up with something better yourselves!
 
Back
Top