[poll] meet 13 idee!!!

skizo

Well-Known Member
het was net in de episode van 1 februari


een goof off
mlp-pjoy.png


ROLAND VS everybody

ik doe gehijd mee, wie nog meer
 
Lijkt me wel geinig allen heb ik zeker niet de middelen om een Goof Off te winnen
fluttercry.png

Maar het is zeker een goed idee, als de volgende meet op een beetje degelijke locatie kan worden gehouden.

trollestia.png
U Mad Orga?
 
Het huren van Haarlem business centre kost zo'n €300 meer dan de DOK zaal. Als jij dat geld nou eens doneert, dan gaan we daar weer heen.

U mad, Skullcoat?
 
[quote1391351656=Zenchi]
Het huren van Haarlem business centre kost zo'n €300 meer dan de DOK zaal. Als jij dat geld nou eens doneert, dan gaan we daar weer heen.

U mad, Skullcoat?
[/quote1391351656]
[youtube]rJcZguJ9-7U[/youtube]

Tevens; Ik vindt dit een prachtig idee.
 
[quote1391381010=Rolinyodice]
heb ik hier uberhaupt nog iets over te zeggen <.<
[/quote1391381010]
Tuurlijk niet. Democratie, shizzle mcfizzle. Lang leve het systeem! c:
 
(Wegens negatieve reacties ge-edit)

Ik ga even kijken in die episode van 1 Februari (ofzo...) wat dan ook dan zie ik het wel...

-Leonardo
 
[quote1391502198=PrincessLuna]
Maar wtf is een Goofoff

Zet dan in je demn thread leg het uit anders denken de narners dat het zinloos is...

-Leonardo
[/quote1391502198]

Lees de OP voor je gaat klagen:
het was net in de episode van 1 februari
 
[quote1391535991=Yo_Brony]
3 dingen: Circlepit + Wall of Death + Moshpit
[/quote1391535991]

1 ding: de eerste twee zijn varianten van de moshpit. U mad Yo_Brony? ;)

Also ik vind het wel een aardig idee. Skizo, wou jij zelf de organisatie hiervan op je nemen mocht het doorgaan? In ieder geval, het voorstel is er dus als je een plan kan maken van hoe je dit in gedachten had dan hebben we er in de orga een beter beeld van.
 
[quote1391617583=Discordian-D]
[quote1391535991=Yo_Brony]
3 dingen: Circlepit + Wall of Death + Moshpit
[/quote1391535991]

1 ding: de eerste twee zijn varianten van de moshpit. U mad Yo_Brony? ;)

Also ik vind het wel een aardig idee. Skizo, wou jij zelf de organisatie hiervan op je nemen mocht het doorgaan? In ieder geval, het voorstel is er dus als je een plan kan maken van hoe je dit in gedachten had dan hebben we er in de orga een beter beeld van.

[/quote1391617583]

1 ding: het zijn hyponiemen, geen varianten. U mad niet-Nederlands student?
 
hmm misschien dat ik het nog wel kan redden, moet ik even kijken wat de leuke blauwe envelop bevat die vandaag lekker in mijn brievenbus zat te chillen.

reizen er ook mensen vanuit den haag heel toevallig?
 
Back
Top