[poll] 4 feb activiteit

Wolfeh

Well-Known Member
Ik zie dat er op het forum nog maar 1 iemand naast mij echt ponies heeft gestyled. Dat kan natuurlijk niet!
Dus bij deze mijn voorstel om een korte pony styling workshop te houden voor de stylen van de mane 6.
Daarbij moet je je eigen ponies meenemen die je gestyled wil hebben. De dingen die ik zelf gebruik zijn rietjes/pennen, warm water, (wc-)papier en plakband. Hou daarbij in gedachte dat als je Twilight of Dash heb je in het haar moet knippen.

Dus, is hier uberhaupt animo voor?
 
Voor mij zeker, maar ik kan het niet definitief zeggen omdat ik eerst zal kijken hoe ponies en dragons verloopt.
 
pseudonym: je wolk is wel heel erg weird (allemaal artifacts eromheen). Ben ik de enige die dat ziet of heb je het zelf ook?
 
[quote1327506519=nido]
pseudonym: je wolk is wel heel erg weird (allemaal artifacts eromheen). Ben ik de enige die dat ziet of heb je het zelf ook?
[/quote1327506519]
Ik zie het ook, maar het valt niet zo op.
 
Mijn rainbow dash is nog niet gestijld. Mss neem ik die wel mee als ik daar van het wekeend geen tijd voor heb :D
 
[quote1327525518=Geneke]
Mijn rainbow dash is nog niet gestijld. Mss neem ik die wel mee als ik daar van het wekeend geen tijd voor heb :D
[/quote1327525518]

Kies gelijk de moeilijkste xD dan is Twilight nog makkelijker
 
Ik neem Twi, Fluttershy, Applejack en Pinkie Pie mee.
Ik zal nog zien of ik mee kan doen met het stijlen, hoop het wel ^^
 
[quote1328174077=Colourbee]
oee ja ik doe mee 8D ik krijg de manen van mijn rarity niet mooi >:
[/quote1328174077]

Pics? Grote kans dat jouw rarity al zo goed is als het kan met deze methode. Ik ga niet allemaal op de perfecte manier doen. Daar heb je namelijk een hele load krulspelden voor nodig en het is nou juist de bedoeling dat iedereen die eigenlijk niet durft te stylen het ook thuis kan doen. Denk niet dat iedereen hier toegang heeft tot krulspelden ;)
 
heb 11 macdonalds ponies voor je geregeld. Heb ook nog wat 'normale' ponies die je hier ook voor mag gebruken
 
wow gaaf!
ik heb zoveel pony's, maar van stylen weet ik niets af. Ik neem er ook een paar mee :)
 
Back
Top