PMV wedstrijd

ik vind hem heel awesome theapot!!
De muziek is ook heel mooi ^^
jij zei al dat ie wat blokkerig zou zijn en ik heb nog nooit een pmv gemaakt dus respect voor je! :)
 
@MrTheapot
Ik vind het een leuke PMV. Vind het vooral leuk dat je muziek gebruikte van Skyrim en daar fluttershy mee afbeelde. had nog niet één gezien met dat nummer. Het is wel een beetje blokkerig, maar dat had je al vertelt. Maar voor de eerste keer is hij best goed! Blijf oefenen als je het leuk vind. dan kan je misschien win de PMV wedstijd dan wel. ;)
 
Wat ook gedaan kan worden, is eem MEP. Da's gewoon een PMV, maar dan dat iedereen een stukje er van maakt. minder lange stukjes doe gemaakt hoeven te worden en een leuk samenwerkingsproject. :3
Als ieder dan zijn stukje idd op een USB meeneemt hoeft iemand het daar alleen nog in elkaar te zetten en klaar!
 
Lijkt me een nog leuker idee! Ik zou best de persoon willen zijn die ze samenvoegt. Maar dan moet ik wel weten of er een laptop beschikbaar voor is. En dat er PMV gemaakt worden.
 
Wat mij een beter idee lijkt is hem als prive video oploaden naar youtube zodat alleen mensen met de link hem kunnen zien. En dan bij de meet de link geven.

Een pmv met een beetje fatsoenlijke resolutie past namelijk moeilijk op een gemiddelde usb stick...
 
Dat is waar. Ik zat er al over na te denken. Maar ik ben wel bang voor slecht internet verbinding, waardoor we de PMV minder goed kunnen zien. Bij livestream bij de vorige meet ging het ook al lastig...
 
Back
Top