Planning Meet 16

Discordian-D

Well-Known Member
Dames en heren, bij deze maken wij de planning van Meet 16 bekend!

We zullen de beschikking hebben over twee zalen, waar we gedurende de hele dag evenementen zullen hosten. So come get some hype!

Events in de Zuilenzaal

11:30
Deuren open

12:00
Opening & Thema

12:15
Alicoronation
Groepsfoto

12:30
Kennismakingsevent (voor nieuwe bronies en bronies die graag mensen willen leren kennen in de community)

13:15
Standup Comedy event ("De Twee D's")

14:30
The Equestrian Games (zie spoiler voor meer info)

15:30
Orga Q&A panel

16:15
Veiling
Loterijtrekking

18:00
"Einde van de dag" speech

20:00
Sluiting

We dachten bij onszelf: laten we eens iets doen wat de meeste bronies nooit doen... Dus kwamen we bij het pony-equivalent van sport: de Equestrian Games! Wees niet bang, we gaan niet al te erg zweten. Maar we gaan wel heel veel lol hebben!

De bedoeling is dat er twee teams gemaakt worden van de mensen die mee willen doen. Samen met deze twee teams gaan we een totaal van 3 spellen spelen in de categorieën Kennis, Kracht en tot slot Tactiek.

- Pony-hints
- Fysieke challenge
- Ninja

Het wordt op de meet allemaal uitgelegd, maar reken maar dat dit leuk gaat worden! Zeker in combinatie met een biertje.


Events in de Bokmabar:

11:30
Deuren open

12:30
MLP Cardgame Workshop

13:30
MLP Cardgame Toernooi

13:45
Begin Mare-athon

17:00
Episode stream (optioneel)
 
Episode stream optioneel?
Vraagje, waarom optioneel? Ik bedoel het is een hele mooie episode en de laatste van schrijfster Amy Keating Rogers.
Heeft het te maken met streamlag of iets anders?

En kleine vraag,
Gezein de gebeurtenissen van het afgelopen weekend zullen er hoogstwaarschijnlijk vele herdenking en vredes marsen zijn... wellicht ook in Amsterdam. Weet dus dat het wat druk kan worden in Amsterdam.
 
[quote1447604452=RarAppleDash]
Episode stream optioneel?
Vraagje, waarom optioneel? Ik bedoel het is een hele mooie episode en de laatste van schrijfster Amy Keating Rogers.
Heeft het te maken met streamlag of iets anders?

En kleine vraag,
Gezein de gebeurtenissen van het afgelopen weekend zullen er hoogstwaarschijnlijk vele herdenking en vredes marsen zijn... wellicht ook in Amsterdam. Weet dus dat het wat druk kan worden in Amsterdam.
[/quote1447604452]

Het optionele gaat over het feit of we kunnen streamen of niet. En het kan druk worden ja, maar dat zou niet uit moeten maken.
 
Superleuk allemaal! Ik kan niet wachten!
PS: en er zullen pannenkoeken zijn. Nu met 100% meer stroop.
 
umm, leuk met die pannekoeken, maar er gaat niets bover rarappledash z'n pannekoeke!
 
[quote1447681980=merte]
umm, leuk met die pannekoeken, maar er gaat niets bover rarappledash z'n pannekoeke!
[/quote1447681980]
Oh hell... :tyay: wie heeft er zin in pannenkoeken?
Dan maak ik zelfgemaakte uit eigen tuin APPLESTROOP!

oh en zijn er al veel dingen voor de veiling?
 
Er zijn inderdaad al spullen aangemeld voor de veiling (waarvoor dank!) Maar er is nog wel ruimte voor meer hoor ;-)
 
[quote1447708749=merte]
umm, leuk met die pannekoeken, maar er gaat niets bover rarappledash z'n pannekoeke!
[/quote1447708749]

Dan heb jij Anne's Limburgs dikke pannekoeken met spek en rozijnen nog niet geprobeert jongeman!

@rarappledash: omdat we al pannekoeken op het menu hebben zou ik je willen vragen om iets anders mee te nemen. Anders loopt de community misschien funding mis als iedereen die van jou neemt..
 
@Discordian-D tenzij appledash z'n pannekoeken naast die van anne neerzet, en je ze allebij verkoopt!

en als anne nu eens voor de pannekoeken zorgt, en appledash voor de stroop!
 
oh hell...zeg niet om het en of ander, maar ik wil niet tussen mensen in gaan zitten.
Er is al een PM ontvangen van 'iemand' dus het is duidelijk.

Ik kan ook begrijpen dat het lastig kan zijn voor mij om 180 pannenkoeken te bakken (kan ik in 1 dag np) maar de kosten zijn dan iets apart. Ingredienten als glraan enzo zijn bijna gratis maar gas... en in de trein met zoveel pannenkoeken is een beetje apart.
 
Ik heb jaren geleden eens een pancake meet georganiseerd bij upstairs pannenkoeken in Amsterdam. Erg leuk tentje, heel snel vol.
 
Nah bij mij thuis is het pannekoekenponypalooza! Dat weten nu wel een paar van jullie XD! Grote meets zijn ....POFFERTJES!:p
 
Back
Top