NS Spoorwerkzaamheden 27 Juli / Meet 10!

Starflower

Active Member
Beste Bronies en PegaSisters,

Meet 10 komt al snel dichterbij! En natuurlijk heeft de NS werkzaamheden aan het spoor gepland op 27 juli.

*Copied van NS.nl*

Utrecht Centraal-'s-Hertogenbosch/Tiel zaterdag 27 en zondag 28 juli

Oorzaak
•door geplande werkzaamheden

Reisadvies

U kunt gebruikmaken van de omreisroute of de bussen

Bussen:
•tussen Utrecht Centraal-'s-Hertogenbosch kunnen geen Intercity's en Nachtnettreinen rijden; er rijden Snelbussen
•tussen Houten-'s-Hertogenbosch/Tiel kunnen geen Sprinters rijden; er rijden stopbussen

Omreisadviezen:
•tussen Amsterdam Centraal/Schiphol-Eindhoven kunt u via Den Haag en Rotterdam reizen
•tussen Utrecht Centraal-'s-Hertogenbosch kunt u via Arnhem en Nijmegen reizen

Extra reistijd
•een half uur tot een uur


Vanuit 's Hertogenbosch rijden er dus Snelbussen, die er een uur over doen om op Utrecht Centraal te arriveren. Als je wilt aansluiten met de groep die rond 10.30u vanuit Utrecht vertrekt, zorg dan dat je reist met de snelbus van 9.20u van CS Den Bosch. Dan ben je om 10.20u in Utrecht. (Dat is tenminste wat NS.nl nu beweert.)

U bent gewaarschuwd, check je reis van de 27e op NS.nl, want er zijn meerdere spoorwerkzaamheden!

Organisatorische groeten,

Starflower
 
das niet de enigste groote :/

Lelystad Centrum-Almere Centrum

zaterdag 27 en zondag 28 juli

Oorzaak:
door werkzaamheden
Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de overige treinen en de bussen

reizigers tussen Lelystad Centrum en Almere Centrum maken gebruik van de bussen; doorgaande reizigers tussen Zwolle en Amsterdam Centraal/Schiphol reizen via Amersfoort
op zondagavond rijden de twee laatste Sprinters als stopbus van Weesp naar Lelystad Centrum

Extra reistijd
een kwartier tot drie kwartier
 
Well that sucks. Bovenop mijn 2,5 uur reizen dat nog. En Starflower is orga? Welke notulen heb ik nu weer gemist?
 
Voor alle duidelijkheid; ik ben geen lid van onze organisatie BroniesNL. Ik gebruikte de 'organisatorische groet' in de context met het meedenken over onze ov-reizen naar Meet 10. Met de NS involved, komen er namelijk nogal wat organisatorische skills bij kijken om op de desgewenste locatie te arriveren! :)
 
Back
Top