Nationale Vrijwilligersbrigade / Legertje Baree's Meet 18

Discordian-D

Well-Known Member
Beste bronies,

De organisatie is voor Meet 18 opnieuw op zoek naar nieuwe vrijwilligers die zich samen met ons vóór, tijdens en na de nationale meets zouden willen inzetten voor de community om de meets nog leuker en beter geregeld te maken. Join daarom nu de Nationale Vrijwilligersbrigade, een elite eenheid met de volgende taken:

– Klaarmaken van de locatie
– Helpen bij het opzetten van apparatuur
– Assisteren bij events
– Eventueel helpen bij verkoop van loten en consumpties
– EHBO/BHV/Beveiliging (aantoonbare kwalificatie)
– Opruimen en inladen na afloop

Als je je opgeeft dan wordt je in een van de teams verdeeld, waarmee we dan minimaal een week voor de meet via mail de taken gaan doorgeven zodat iedereen op de dag zelf weet wat hij/zij moet doen. Dit alles zal gaan onder toezicht van herr Generalfeldmarschall Discordian-D. Hij zal waar nodig andere team captains (unteroffizieren) aanwijzen voor een betere organisatiestructuur.

Verder kunnen vrijwilligers zich opgeven voor een maillijst, waarmee de organisatie heel makkelijk de gehele brigade tegelijk kan bereiken als ze hulp nodig hebben. Bijvoorbeeld met het zoeken naar een locatie of bepaalde apparatuur voor tijdens de meets.

Voordelen van het volunteer zijn: je mag al eerder naar binnen en je krijgt een gratis snack!

Dus, als je enthousiast bent, graag wilt meehelpen met de meets en goed in een team kunt samenwerken, geef je dan nu op voor de Nationele Vrijwilligersbrigade database! Opgeven kan via een mail aan de orga (orga@bronies.nl) onder vermelding van “Volunteers”. Heb je iets waar je goed in bent of heb je een voorkeur voor een bepaalde klus, dan kun je dit altijd aangeven. Heb je geen voorkeuren? Geen probleem, er is altijd genoeg te doen. Graag willen we in je mail de volgende gegevens zien:

– Forumnaam
– Naam
– Email adres
– Eventuele voorkeuren en/of kwalificaties

We hopen jullie mails tegemoet te zien!

~ De organisatie
 
Ik vind het prima om van tevoren en na afloop wat te helpen met stoelen verplaatsen, opruimen etc, maar ik heb geen interesse om tijdens de meet echt een actieve bijdrage te leveren.
Is hier ook vraag naar of kan ik me dan beter niet opgeven? (of je bij dit parttime helpen wel of geen snack krijg maakt me echt niks uit)
 
[quote1483473152=barbeque]
Ik vind het prima om van tevoren en na afloop wat te helpen met stoelen verplaatsen, opruimen etc, maar ik heb geen interesse om tijdens de meet echt een actieve bijdrage te leveren.
Is hier ook vraag naar of kan ik me dan beter niet opgeven? (of je bij dit parttime helpen wel of geen snack krijg maakt me echt niks uit)
[/quote1483473152]

Graag, je hulp is welkom.
 
ik vertrek een uurtje eerder gezien NS vaak van zich laat afweten, als alles dan mee zit en ik ben een uur van te voren zal ik zoals gewoonlijk mee helpen met spullen shouwen en schoonmaken.

als je meer hulp dan dat nodig heb laat ff weten, kan aleen niets beloven gezien ik niet weet hoe de werkweek voor de meet zal lopen en hoeveel energie ik dan op dat moment overheb
 
Er is nog ruim plek. Ik zal jullie verder informeren wanneer er concrete plannen zijn. Laat via de mail nog even weten dat je mee wilt doen, dan krijg je namelijk via de mail de plannen te horen.
 
Had ik mail moeten ontvangen afgelopen weekend of komt dat nog? De eerste post heeft het over "minimaal een week voor de meet via mail", maar ik heb niks ontvangen?
 
Aangezien ik toch sjon naar de meet breng ben ik ook vrijwilliger, denk ik.
 
[quote1485813292=TheDutchAnon]
Aangezien ik toch sjon naar de meet breng ben ik ook vrijwilliger, denk ik.
[/quote1485813292]
ma nigga
 
[quote1485827775=Stjonal]
[quote1485813292=TheDutchAnon]
Aangezien ik toch sjon naar de meet breng ben ik ook vrijwilliger, denk ik.
[/quote1485813292]
ma nigga
[/quote1485827775]
Mein neger, mijn ride is jou ride, voor die dag....werken is moeilijk zonder auto.
 
de complimenten naar de originators en vrijwilligers voor deze goeie meet^^


-iluminatie ponys- wij hebben ewouds telefoon nummer
 
Back
Top