Meet regels

A

Anonymous

Guest
Dag allemaal,

Na meet 9 zijn de meet regels aangepast omdat dit nodig bleek te zijn. Ze zijn hier te vinden: Regels

Dit komt een beetje laat aangezien meet 10 morgen al is maar de regels komen daar ook te hangen. En deze regels zullen in principe ook gelden voor komende meets.
 
Met alle respect, But i disagree with Rule 8

tuurlijk, ik kan begrijpen dat je niet op de foto wil, maar ga dan ook niet in de zone lopen waar de foto wordt gemaakt. laatst maakte ik een foto met mij en een vriend en ik kreeg er geklaag over omdat hij erop stond. terwijl hij de camera van sowieso wel van 10 meter afstand zag. dus ik moest toen de foto aanpassen of verwijderen. met alle respect, maar dit keer weiger ik dit te doen.

wil je niet op de foto? dan maak ik ook geen foto, daar heb ik dan respect voor. als je vraagt of je er even langs mag zonder een foto te staan? dan laat ik je gaan en maak ik geen foto, daar heb ik dan ook respect voor. maar er express doorheen lopen/ lopen zonder een woordt te zeggen en dan lopen klagen? dan heb je gewoon pech.

want ik vind dat respect van beide kanten moet komen.
 
Het opzettelijk lopen verstoren van andermans foto's is ook een ander verhaal. Persoonlijk zou ik in zo een situatie jou dan ook gelijk geven maar dan moet die persoon wel op de hoogte zijn geweest dat deze foto gemaakt werd.
 
paar vragen hierover:
*Moet je voor de meet Nido benaderen om toestemming te krijgen tot verkoop/veilen van spullen? of kan dit tijdens de meet.

*wanneer je op een locatie met catering zit, wordt er dan ook gecommuniceerd wanneer er geen eigen consumpties mee genomen mogen worden (ja heb dit al eens meegemaakt)

*is er voor donaties ook een rekening beschikbaar zodat je voor de meet alvast een donatie kan doen, of wanneer je daar zin in hebt


Misschien een puntje toevoegen wat voor velen logisch zal zijn maar misschien verstandig te melden.

van (tentoon gestelde) spullen blijf je af tenzij toestemming is gekregen.

nitpick mode:
Is het niet rules of engagement ipv behavior
 
- Nee. Of items geveild gaan worden kan op de meet zelf bepaald worden. Maar het is handig om ons van tevoren te mailen op orga @ bronies.nl en ons vertelt wat je wilt laten veilen, dan kunnen we je van tevoren laten weten of het geschikt is.

- We geven van tevoren aan wanneer er betaalde catering is. Is volgens mij alleen zo geweest op meet 1 t/m 3 want we geven de voorkeur aan zalen waarbij we het zelf mogen meebrengen.

- Je kunt inderdaad doneren door geld naar ons over te maken. Mail hiervoor ook orga @ bronies.nl, het is wat zuiverder/betrouwbaarder om te mailen ipv het via PMs te regelen. Dit is niet in de regels opgenomen omdat het puur gaat over zaken die zich tijdens de meet afspelen.


En meestal zijn de veiling spullen de enige die echt tentoongesteld staan, meestal dicht bij of achter de tafel van de orga. Als mensen het niet stukmaken of meenemen is er wat mij betreft geen reden om dit te verbieden.

Als het om persoonlijke spullen gaat vind ik dat dit gewoon valt onder je beschaafd gedragen; niet zomaar aan andermans spullen zitten. Anderzijds is het van de tentoonsteller misschien niet heel verstandig om je spullen onbeheerd achter te laten in een zaal met 150 mensen.


En rules of behaviour kan volgens mij gewoon :p
 
Rules of behaviour kan idd gewoon, rules of engagement is een militaire term die grofweg inhoudt "als dit gebeurt mag je dit doen in reactie daarop" (dus, heel grofweg, "pas als dit gebeurt mag je gaan schieten"). Het lijkt me sterk dat de orga de meet behandelt als een militaire operatie :p
 
ik vind opzich de regels goed, de regel 8 kan ik me nog wel wat bij bedenken maar er zijn hier ook mensen die het brony gebeurte helemaal gescheiden willen houden dus dan snap ik dat ook wel weer
 
Top gedaan. Ligt het hierbij trouwens aan mij of hebben jullie ook even de regels van andere evenementen/gelegenheden bestudeert?

Overigens ook nog een vraag over regel 5: Als je nog zo je best doet hieraan te voldoen maar de minderjarigen dit steeds doelbewust opzoeken, wat dan?
 
ik heb even een vraagje......hoe zit het precies met medicijnen?
Ik gebruik medicijnen dat voor zo goed als 100% gelijk is aan Amfetamine (Speed)....ik heb dit nodig, zoals nu, ik ben freakin gespannen en kan momenteel nog niet naar de meet, ik ben vet bang omdat ik sommige mensen geen contact meer mee wil zonder dat zei het weten:/
En sommige daarvan houden van "glompen" (verassings knuffel) en MET NAME als ik ze heb verwijdert of contact mee heb verbroken wil ik dat niet.......dit zorgt voor allemaal spanningen en daarvoor heb ik die medicatie nodig:(
Daarnaast gebruik ik ook nog Chlorazepaatdikalium, dit is een kalmerings middel voor angsten en paniek, dit is familie van de valium/diazepam.

Mijn vraag is: hoe gaan jullie hiermee om?:O

Ho
 
@ Wolfeh:
Dankjewel! We hebben alleen voor de fotografie regel gekeken naar hoe brony conventies dit punt regelen. Regel 8 is min of meer een verkortte vertaalde versie van de regel die BUCK hier voor heeft. De rest hebben we zelf geschreven met de hulp van de oud orga leden, hulp orga en jou.

En minderjarigen die zelf volwassen spul op gaan zoeken; ik zou persoonlijk niet weten wat we hier aan zouden kunnen doen. Het is onmogelijk om zoiets in de gaten te gaan lopen houden dus het beste lijkt me dan om minderjarigen weg te sturen als ze er bij komen staan.

@ Zwamtek:
Gebruik van medicijnen is natuurlijk een ander verhaal dan drugsgebruik op de meet. Het is voor de organisatie natuurlijk onmogelijk te controleren wat voor stoffen er precies in een bepaald pilletje of poedertje zit. Hoe wij hier mee omgaan? Als het medicijnen- of drugsgebruik er verdacht uit ziet dan zullen we de persoon er over aanspreken en nagaan om welk middel het gaat.
Als mensen zich hier echt onzeker over voelen kunnen ze het medicijngebruik van tevoren melden bij de organisatie.
We zouden theoretisch gezien kunnen vragen om een recept van de huisarts voor ons mee te nemen maar ik heb geen idee hoe we hier de validiteit van zouden moeten bepalen dus dat lijkt me geen optie.
 
Eigenlijk zijn mij deze regels enorm duidelijk. Voor mij lijkt het gewoon de algemene etiquette.
 
[quote1387365180=ridfer]
http://puu.sh/5QwEN.png wow, is dat een regel? o_O voor bronies?! whut? xD

[/quote1387365180]

Uit ervaring kan ik zeggen dat die regel nodig is...
 
[quote1387371644=ridfer]
http://puu.sh/5QwEN.png wow, is dat een regel? o_O voor bronies?! whut? xD
[/quote1387371644]

Bespeur ik daar een klein beetje sarcasme? ;)
 
De link geeft aan disabled :twut: en ik weet niet of het aan de site ligt,maar ik kan er niet bij dus ik dacht ik geef het even door

Met vriendelijke groet Dawn
 
[quote1412275198=Dawn]
De link geeft aan disabled :twut: en ik weet niet of het aan de site ligt,maar ik kan er niet bij dus ik dacht ik geef het even door

Met vriendelijke groet Dawn

[/quote1412275198]
fix'd ;)
 
[quote1484086708=Redwing2411]
@princessluna: geld dat niet voor alle members van het Forum en bezoekers van de meets?....
[/quote1484086708]
Ja, maar dit is een speciale regel voor mij! Speciaal voor de Nachtelijke Prinses! ;)
 
Back
Top