Meet 7 Lost And Found

nido

Well-Known Member
Dit is de lost and found thread voor alles wat je vergeten bent of per ongeluk te veel hebt meegenomen. Ik heb zelf denk ik niets vergeten, maar dan is de thread er al en sticky.
 
of toch wel...
ik heb mijn 'Balloon Party' (fysieke) CD achtergelaten in de laptop van DJ joeri
 
Ik hoop dat je 'm terug vind, heb geen idee of hij op het forum zit enzo.

Volgensmij heb ik mijn verstand achter gelaten in Hal16, of misschien ligt het bij het vuilnis van gister.
Ik zal nog eens goed zoeken...
 
opzich hardstikke grappig enzo, maar zullen we dit thread vrijlaten voor mensen die daadwerkelijk spullen kwijt zijn/hebben gevonden zodat ze niet door tientallen ongerelateerde berichten hoeven te lezen?
 
Zeg, heeft iemand daar nog toevallig een zwarte etui gevonden? Inhoud: een aansteker, een hobbymes, 2 potloden, een puntenslijper en een schaar.

Indien niet gevonden: weet iemand waar ik eigenlijk van die moddervette Princes Celestia etui's kan kopen?
 
[quote1347465866=Sickpony]
Zeg, heeft iemand daar nog toevallig een zwarte etui gevonden? Inhoud: een aansteker, een hobbymes, 2 potloden, een puntenslijper en een schaar.

Indien niet gevonden: weet iemand waar ik eigenlijk van die moddervette Princes Celestia etui's kan kopen?
[/quote1347465866]

Action!
 
[lang verhaal]
Zoals iedereen hier doe ik zo nu en dan mijn huis schoonmaken en de was, al heb ik er mogelijk meer een handje van om zoiets te procrastineren dan anderen :D Welnu ik was mijn zakken aan het controleren en er komt nog een blindbag pony uitrollen. Dus ik denk meteen "Ohja". Toen de bus wegreed die ons naar Hal 16 bracht keek ik goed on mij heen, en zag deze liggen op de busbaan. Ik heb dit toen ook nog even om ( laten ) roepen al bij de bus alwaarna ik het op de meet het opgescheven op een blaadje bij een van de tafels en daarna glad vergeten ben. Tot ik mijn broeken ging wassen. * derp *
[/lang verhaal]
[kort verhaal]
Ik heb een blindbag pony gevonden, zonder kaartje of zak.
[/kort verhaal]
 
Is dat toevallig een luna uit wave #5? Die ben ik namelijk kwijtgeraakt aan het begin van de dag, pas in hal 16 merkte ik dat ze niet meer in m'n borstzak zat, maar zou net zo goed op het station al eruit gevallen kunnen zijn.
 
Back
Top