Meet 13 Event Wedstrijd

Discordian-D

Well-Known Member
Fillies and gentlecolts,

Op dit moment zijn we in de orga druk bezig met het organiseren van de 13e Nationale Meet. We zijn goed op weg, maar er moet nog een hoop gebeuren voordat we er helemaal klaar voor zijn. Een van de dingen die nog moet gebeuren is het verzinnen/organiseren van meer leuke events op de meet. Dat kunnen wij orga's natuurlijk niet alleen, dus bij deze schakelen we de community eens echt goed in om met ideeën te komen.

En om het aantrekkelijker voor jullie te maken, hebben we besloten er een wedstrijd van te maken...

Dit is hoe het in elkaar steekt:

Bedenk een leuk (en haalbaar) event en beschrijf je idee zo gedetailleerd mogelijk
- Voor wie is het?
- Hoe moet het georganiseerd worden?
- Ben je zelf bereid het event te organiseren?
- Wat is er voor nodig en hoe veel ruimte is ervoor nodig?
- Hoe lang duurt het? (bijv de hele dag door of een bepaalde tijd)

Mail je uitgewerkte idee vóór donderdag 10 april naar orga@bronies.nl

De orga zal alle ideeën bekijken en de leukste eruit halen om daadwerkelijk op de meet te organiseren. De winnaars krijgen, naast een vet dure massief gouden medaille, een door Discordian gebakken appeltaartje (en die is lekker).

Veel succes, we hebben vertrouwen in jullie gezien de reeds geslaagde events die door de community opgezet zijn!

- De orga

Ik heb vorige week al iets kleins verzonnen en naar DitzyDoo gestuurd, ze zou het vandaag bespreken met de orga, telt dat ook?
scootangel.png

[quote1394481008=Ossie]
Ik heb vorige week al iets kleins verzonnen en naar DitzyDoo gestuurd, ze zou het vandaag bespreken met de orga, telt dat ook?
scootangel.png

[/quote1394481008]

Ik vind van wel :3

Ik kan het zelf niet doen omdat ik TOTAAL geen fantasie heb om allerlei dingen te bedenken enzo, maar ik wil wel paar ideeën geven wellicht dat andere daar wat mee kunnen :)

Quiz (met eventueel prijzen)
- voor: iedereen die mee wilt doen
- hoe: in teams of solo (wellicht in overleg en hoeveelheid)
- tijdsduur: bedenk zelf maar ;)

Game toernooi (bijvoorbeeld Super Smash, Pokémon, MLP TCG enzovoorts)
- voor: iedereen die mee wilt doen
- hoe: regels worden ter plekke gemaakt, dus solo of team
- tijdsduur: ligt aan hoeveelheid personen en hoeveel rondes er gespeeld moet worden

Ook een aantal events van vorige meet zoals Ponyhunt en tekenwedstrijd e.d. mogen natuurlijk ook aanwezig zijn.

Wat ik hoop, is dat er meer interactie is/komt met de mensen die aanwezig zijn, zodat we echt samen kunnen spelen en zo ook betere persoonlijk contact kunnen hebben (want ik heb wel gemerkt dat ieder eigen hoekje heb, en ook wel moeite heb met contact leggen zo uit het niets)

Als ik kan meehelpen met een event, dan sta ik er zeker wel voor open. Maar om het zelf te organiseren, daar ben ik niet de beste persoon voor om eerlijk te zijn :)

^ de dingen die je voorstelt zijn eigenlijk al bestaande events, to be honest. We hebben de quiz die doorgaans door Baree georganiseerd wordt (deze was er vorige meet niet als event) en een game toernooi is ook al een bestaand evenement. Maar mocht het nou zo zijn dat de mensen die deze events oorspronkelijk organiseerden het nu niet zullen doen kun jij het natuurlijk altijd op je nemen. Ik zou zeggen stuur een plan door naar de orga van wat jouw ideeën zoal zijn hoe dit op te zetten.

Wat denk je van een pony-related lekkernijen wedstrijd?

Iedereen neemt grote lekkernijen mee die geschikt zijn voor consumptie voor de hele meeting. Dus het moet van redelijke grootte of van goede hoeveelheid zijn! Iedereen mag mee doen en aan komen met een gerecht dat op 1 of andere manier wat te maken heeft met ponies. Na afloop word alles op een tafel of dergelijk gezet en mag er gewoon van gepakt worden door iedereen.

Ik wil dit eigenlijk wel erg graag organiseren en wat jury leden er bij hebben, ik zou zeggen dat dit evenement het best in het begin of halverwege de middag gehouden zou kunnen worden, zodat er gewoon van kan genoten worden. Het enige dat hier voor in principe nodig is, is een tafel en iemand aan de microfoon die het woord doet.

Uit eindelijk zullen jury leden voor proeven hoe gerechten zijn en ze beoordelen. Elke lekkernij word beoordeelt op 3 dingen: het uiterlijk, de smaak en originaliteit. Voor elke categorie kan er 1 iemand winnen. Elke winnaar binnen een categorie krijgt een medaille dat in de vorm van een cupcake, muffin of iets dergelijks dat leuk is als hebbedingetje.

Ik weet zeker al dat ik een grote Coco Pummel pony maak van gebakken roomboter-kokos en misschien wat kleurstof. :D

Wat vinden jullie: leuk idee? Zal ik een thread uitwerken?
ppartytime.png

[quote1394663552=Insum]

[/quote1394663552]

Wacht daar nog heel even mee, stuur wel alvast je idee door naar de orga mail en maak alvast een thread tekst. We gooien 'm in de vergadering (als je wilt dat dit idee meedoet aan de wedstrijd).

Jammer, ik ben een beetje 2 a 3 weken te laat xD
Ik vroeg me af of er een tekenhoekje kan worden opgezet (paar tafeltjes en stoelen ofzo)
want dat miste ik heel erg bij met 12 :)

Back