Magazine #2 Artwork Awesomeness (submit je artwork)

Discordian-D

Well-Known Member
Beste vrinden (< dit is een woord),

Sommigen zijn hier waarschijnlijk gekomen via de aankondiging voor Meet 16, maar voor hen die nog van niks weten volgt hier het basis verhaal:

Zoals jullie misschien wel weten zijn wij nog steeds druk bezig met de tweede uitvoering van BroniesNL Magazine. Deze zal gereleased worden tijdens Meet 16 en wat “serieuzer” zijn dan z’n voorganger, met onder andere nieuws, interviews, conventie-gerelateerde zaken en nog steeds een hele hoop onzin. Maar we wilden ook het magazine wat meer persoonlijk maken in de spirit van de community en daarom besloten we het op te vrolijken met echte Nederlandse brony art! Hier is echter ons eerste probleem: wij hebben geen recente kunst en we kunnen ook niet echt met een kwast omgaan, dus we zouden jullie allemaal willen vragen om jullie artwork in te sturen voor de magazine!

Wat betekend dit voor jullie? Het betekend dat jullie je eigen artwork kunnen insturen naar ons en je het, als het goedgekeurd wordt, terug zal zien in geprinte glorie op de pagina’s van BroniesNL Magazine! Maar luister: de beste inzending zal gebruikt worden als cover-art voor de omslag van de nieuwste editie!


Dus wat is nog handig om te weten?

- Artwork sturen naar orga@bronies.nl onder vermelding van "Magazine Art" met daarbij:
*Je naam/Forumnaam (wordt vermeld in de magazine)
*Titel van je werk

- Insturen kan tot vrijdag 13 november
- Alleen "SFW" of "Safe for Work" materiaal
- Graag in een format waarin wij het makkelijk in het programma InDesign kunnen toepassen

Wij hopen allemaal jullie art tegemoet te zien! Meer info volgt eventueel nog. Succes!
 
BOOOOO!
Everypony is in HYBERNATION!
Dus de 2e edite...
uhm....



Is het niet verstandig een beetje te gaan inventarisren wie er een magazine wil?
Chainsaw en ik willen er 1 dus da's 2... wie nog meer???
Kun je rekening houden met oplages laten drukken...
En de prijs? Zelfde als toen of?
 
[quote1447139489=RarAppleDash]
BOOOOO!
Everypony is in HYBERNATION!
Dus de 2e edite...
uhm....



Is het niet verstandig een beetje te gaan inventarisren wie er een magazine wil?
Chainsaw en ik willen er 1 dus da's 2... wie nog meer???
Kun je rekening houden met oplages laten drukken...
En de prijs? Zelfde als toen of?


[/quote1447139489]
Ik wil maar ik mag niet komen! :D
 
Back
Top