Kolonisten van Katan Inschrijving

ghhumor

Well-Known Member
Omdat er erg veel animo voor KvK is heb ik even een topic gemaakt. Zet hier neer of je mee wil doen, welke uitbreidingen je kent (qua regels) en welke je zelf kan meenemen.
Heel misschien kunnen we een toernooitje houden (met 16 mensen)
Naam - snapt - heeft

Ghhumor - Origineel + scheepsvaart + steden en ridders - De hiervoor genoemde
Quantum_bit - origineel - origineel
Cheerytones - Origineel + prehistorie - Prehistorie
Thermor - Bijna Alles!?
Repstar - orgineel, zeevaarders, steden en ridders, kolonieën, diamanten, woestijnridders - hiervoor genoemde (dacht ik)
Harb- origineel (6), Zeevaarders (6), verzamelaars (4), kolonien (4), die ene met monumenten (4)
Steden en ridders, en historische scenario's - hiervoor genoemde
Baree - Origineel (6) Steden en Ridders (4) - hiervoor genoemde en zeevaarders
V.Leshrug - Origineel en scheepsvaart - Origineel
Gerpie - Origineel - Geen
Chrisje - Origineel + Steden en ridders - ?


Update #1
JONGENS, WE DOEN HET OP DE NEDERLANDSE MEET #6


Update #2
Er zijn genoeg mensen die meedoen. We gaan geen toernooitje doen, we pakken gewoon een tafel en doen daar spelletjes voor de lol. Ik zoek mensen die 1. Het origineel+scheepsvaart voor 6 personen hebben en 2. Origineel + Steden en Ridders + scheepsvaart (4 personen) Geef een reply welke je kan en zal meenemen

Note #1
Volgens mij is scheepvaart alleen dat je ook extra kan varen over zee. Dit lijkt me erg simpel in tegenstelling tot ander uitbreidingen.
 
Quantum_bit - origineel - origineel

met uitbreidingen lijkt me ook gaaf om te spelen, kan wel op internet rondneuzen voor handleidingen
 
Thermor - Ik snap bijna alle KvK, alleen prehistorie nooit gespeeld - Origineel + Scheepsvaart + Steden en Ridders + Kooplieden en barbaren + Val van Rome + Kolonisten van America + 6 kleine uitbereidingen + Historische scenarios 1 + Historische Scenarios 2 + Kolonisten van de Lage Landen.

Alles wat ik heb. Ik kan moeilijk alles meeslepen, maar kolonisten van de lage landen lijkt me zowiezo een leuke om mee te nemen. (moet nog wel weer een keer alle regels doornemen, ben zeker de helft alweer vergeten)
 
Repstar - orgineel, zeevaarders, steden en ridders, kolonieën, diamanten, woestijnridders - hiervoor genoemde (dacht ik)
 
Harb- origineel (6), Zeevaarders (6), verzamelaars (4), kolonien (4), die ene met monumenten (4)
Steden en ridders, en historische scenario's heb ik ook, maar die vond ik niet echt interresant. Moet het misschien vaker spelen.

Oh ja, ook het dobbelspel! (infinite)

deze heb ik, en ken ik.
 
Ik heb het origineel met uitbreiding voor 5 - 6 spelers, en steden en ridders voor vier spelers. Zeevaarders ken ik, de rest van de genoemde uitbreidingen ken ik niet. En ik doe graag mee.
 
Ik wil graag meedoen, alleen ken ik basis en vaag nog scheepvaarders. Heb zelf alleen het basisspel...
 
Er lijkt wel animo voor te zijn, maak ik hieruit op, maar er is nog geen datum en er zijn ook geen potentiële data aangegeven. Hoe langer we wachten, hoe groter de kans dat er dan een andere meet wordt geplanned. Zou het in de vakantie in juli of augustus kunnen of eerder nog?
 
Ohhhhh, yes please~

Ik ken Steden en Ridders.
Zeevaarders heb ik gespeeld maar die voegde zo weinig mogelijkheden toe dat wij die al een paar jaar niet hebben aangeraakt.
Ik heb het spel zelf niet.
 
Back
Top