Ideeën Events Meet 17

Discordian-D

Well-Known Member
Hoi everypony,

Zoals bij vorige meets vragen wij graag om jullie ideeën voor events die we op Meet 17 kunnen doen.

Opper hier of via de mail je ideeën, dan kunnen wij kijken wat we ermee doen.
 
[quote1456259629=Stjonal]
event: sepucu
deze spreekt voor zich.
[/quote1456259629]
Hoe kan een mens daarop nog reageren?

I got nothing...
 
[quote1456322829=Stjonal]
event: sepucu
deze spreekt voor zich.

typt, met Japanse groet,
Stjonal
:twicane:
[/quote1456322829]

Nou Sjon als jij dat zo graag wil doen kijken we graag toe. Ik denk dat het wel kan worden ingepland ergens. :derpy:

Maar effe alle gekheid op een stokkie. Ik vond de Stand-Up wel geslaagd of willen we wat anders deze keer?
 
We zullen de hwcon pony pictionary meenemen, da's altijd wel leuk om te doen. Andere ideetjes: samen een verhaal schrijven, het tekendoorgeefspel, pin the tail on the pony en dat soort fratsen. Ik heb ook nog Twister liggen en Stef Stuntpiloot. XD
 
[quote1456918727=Woelzy]
samen een verhaal schrijven
[/quote1456918727]
Did somebody say story?

You, I like you!
 
[quote1456922479=Woelzy]
samen een verhaal schrijven
[/quote1456922479]

Dat wordt wel hele vage fanfiction...
 
Teken events klinkt goed. Als er genoeg geïnteresseerden zijn wil ik best kijken of ik zo'n tekendoorgeefspel kam beheren.
 
Ik neem sowieso Buck Legacy, Monopony en wat CCG-decks mee. En m'n tekenspullen.
 
Ja leuk, ik heb veel zin in een verhalendoorgeefspel én het tekendoorgeefspel. Dus die moeten we niet tegelijkertijd doen hoor! XD Ik neem wel wat velletjes mee voor het tekendoorgeefspel, Lena neemt pony pictionary mee en voor het verhalendoorgeefspel hebben we gewoon een schrijfblok en pennen nodig, komt goed.

Mocht er tijd zijn dan zou ik het CCG spel wel van iemand willen leren. Ik heb een heleboel starterdecks maar nog geen tijd gehad om me erin te verdiepen. Lijkt me best leuk om te spelen.

Nu maar hopen dat ik mijn 3DS nog op tijd vind...
 
Ik heb al een halfjaar Twilight Sparkle's Secret Shipping Folder liggen inclusief de meeste uitbreidingen (de print-het-zelf variant). Tot nu toe alleen de basisset uitgesneden en in van die hoesjes gedaan, maar nog nooit gespeeld...
Ik zal m meenemen.
 
Hahaha, we zijn nog niet eens begonnen of we komen al weer 3 dagen te kort. Net als vorige week eigenlijk. :celesyay:
So many good plans, so little time. Maar we gaan er een hele mooie dag van maken! Zie jullie zo! :derpyhappy:
 
Back
Top