Fanfic wedstrijd

Baree

Well-Known Member
Ik zie dat het oude thread verdwenen is. Er is, zoals eerder aangegeven, weer een fanfic wedstrijd. gghumor heeft al aangegeven wel judge te willen zijn. Als er nog iemand wil jureren dan hoor ik het graag.

Het zal redelijk gaan zoals de vorige keer. Ik dacht dat ik er vorige keer 20 minuten voor had gegeven. Nu maar een half uur dan? Tenzij er veel mensen zijn die dat nog te kort vinden.
 
Na 25 minuten wel zeggen dat ze nog maar 5min hebben en dat ze dus het verhaal moeten afronden :p
(Zou ik ook nog een fanfic mogen schrijven tegelijkertijd?)
(Zou ik ook wat fanfic-ideeen (dus citaten die in de fanfic moeten voorkomen ofzo) mogen bedenken?)
 
[quote1341344176=ghhumor]
Na 25 minuten wel zeggen dat ze nog maar 5min hebben en dat ze dus het verhaal moeten afronden :p
(Zou ik ook nog een fanfic mogen schrijven tegelijkertijd?)
(Zou ik ook wat fanfic-ideeen (dus citaten die in de fanfic moeten voorkomen ofzo) mogen bedenken?)
[/quote1341344176]


Graag zelfs! Kom maar op met die ideeën. En zelf meedoen... Ik wou eigenlijk zelf meedoen aan een fanfic wedstrijd, daarom heb ik dit opgezet. Maar je kan niet echt meedoen als je jureert. Misschien dat een volgende keer iemands ander kan organiseren, dan kan ik ook meedoen. Maar lijkt me niet handig om in de jury te zitten en zelf te schrijven.
 
[quote1341344286=dragonater]
ik had ook vermeld dat ik wel weer zou willen jureren XD
[/quote1341344286]


Mooi, dat staat dan :)
 
Is het ook mogelijk dat je niet een heel verhaal schrijft, maar een soort van lange intro schrijft en dat het een cliff-hanger wordt? Cuz I have ideas
 
Was er de vorige keer niet, maar in het geval dat ik er zaterdag wel bij kan zijn ga ik hier zeker mee meedoen.

Vraag me alleen wel af of je allemaal over hetzelfde onderwerp moet schrijven of dat je zelf je eigen gang mag gaan. Wat is het?
 
Je krijgt drie prompts en je moet er minimaal één van gebruiken. Maar die prompts zijn in principe één regel en je kan er van maken wat je wil.
 
[quote1341401385=ghhumor]
@Baree zijn alle prijzen al geregeld? Anders heb ik hier nog iets heeeel 'leuks' staan ;p
[/quote1341401385]

inb4 G3 zooi
 
[quote1341406014=ghhumor]
@Baree zijn alle prijzen al geregeld? Anders heb ik hier nog iets heeeel 'leuks' staan ;p
[/quote1341406014]


Mag je altijd meenemen. Ik heb zelf wat geregeld en Bebbers heeft misschien ook nog wat.
 
Er wordt van tevoren aangekondigd wanneer de fanfic-wedstrijd zal zijn. En wanneer die begint moet je gewoon naar Baree toe want hij leest de briefjes uit een envelop voor met informatie waarover de fanfic moet gaan, of een zin die erin voorkomt. Er is vast wel genoeg papier maar neem zelf graag een pen/potlood mee. Je mag het ook op de laptop doen maar dan moet je die wel inleveren zodat we kunnen lezen.
 
Kan totaal niets verzinnen als het op fanfics aankomt, maar om daar jury van te zijn zou echt lachen worden ;p

Ik denk dat ik kom luisteren als het zover is
 
Hoe gaan we het eigenlijk doen met digitaal/handgeschreven? Ik neem aan dat we niet zat computers hebben om het digitaal te doen, maar als er wel mensen zijn die digitaal gaan schrijven kunnen die over het algemeen wel meer schrijven binnen een tijdslimiet. D:

(Tenzij mensen hier sneller kunnen schrijven dan typen, wat me erg sterk lijkt. ._.)
 
[quote1341580793=Scootashy]
Hoe gaan we het eigenlijk doen met digitaal/handgeschreven? Ik neem aan dat we niet zat computers hebben om het digitaal te doen, maar als er wel mensen zijn die digitaal gaan schrijven kunnen die over het algemeen wel meer schrijven binnen een tijdslimiet. D:

(Tenzij mensen hier sneller kunnen schrijven dan typen, wat me erg sterk lijkt. ._.)
[/quote1341580793]

Nou dat lijkt me dan hun eigen voordeel ;p
 
Als je meerdere categorien/groepen doet, kan de jury zelf ook meedoen. Mogen ze alleen niet hun eigen categorie/groep beoordelen...

Oh, en ik wil wel meedoen met schrijven, en eventueel ook wel jury zijn.
 
Back
Top