BroniesNL Magazine #1: reviews/meningen gevraagd

Discordian-D

Well-Known Member
Hoi mensen,

Na het wilde succes van de magazine op de meet zelf zijn we nu heel erg benieuwd: wat vonden jullie ervan? We hebben tot nu toe nog niet echt wat gehoord erover en dat vinden we jammer. Er is veel tijd, energie en geld ingegaan (waarvan slechts een deel bewust terugverdiend) dus we zouden graag jullie meningen horen. Mocht het jullie namelijk leuk lijken, dan kunnen we het vaker doen en elke keer ons best doen om weer iets nieuws, speciaals en verrassends toe te voegen!

Dus laat het ons weten!
 
Jah. Super grappig het magazine. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.

Mischien leuk om in het vervolg ook topics over community leden te maken.

"TheDutchAnon. In slechts een klein aantal maanden van onbekend uitgegroeid tot de schrik van het forum!"
 
ik heb maar 1 opmerking, er waren er niet genoeg lol, ik heb er nie 1 kunnen krijgen.
 
[quote1432893857=merte]
ik heb maar 1 opmerking, er waren er niet genoeg lol, ik heb er nie 1 kunnen krijgen.
[/quote1432893857]
Ik zal hem in een PDF misschien publiceren als dat mag van de orga.

~Luna
 
Ik vind het geweldig dat jullie ook echt de magazine hebben gemaakt en was zeker het geld waard. Hoop dat jullie hiermee doorgaan en een tweede editie maken.
 
Ik vond het een geweldige stunt, en ben blij dat ik er een heb kunnen krijgen. Dat gezegd hebbende, de inhoud was komisch voor een éénmalige stunt, maar als jullie van plan zijn om dit vaker te doen dan moet het voor mij wel wat serieuzer. Dat je ook echt probeert om er wat van te maken. Is lastiger en misschien niet realistisch (alhoewel er op zich wel dingen te verzinnen zijn), maar ik hoef niet een hele lading blaadjes met nep nieuws en soms enigszins geforceerde humor :p Das één keer erg leuk, maar dan ken je het ook wel.
 
[quote1432904149=Baree]
Ik vond het een geweldige stunt, en ben blij dat ik er een heb kunnen krijgen. Dat gezegd hebbende, de inhoud was komisch voor een éénmalige stunt, maar als jullie van plan zijn om dit vaker te doen dan moet het voor mij wel wat serieuzer. Dat je ook echt probeert om er wat van te maken. Is lastiger en misschien niet realistisch (alhoewel er op zich wel dingen te verzinnen zijn), maar ik hoef niet een hele lading blaadjes met nep nieuws en soms enigszins geforceerde humor :p Das één keer erg leuk, maar dan ken je het ook wel.
[/quote1432904149]

Ja. mochten er meerdere versies komen, dan is het ook bedoeld om meer serieus te zijn. We hebben het nu in deze opzet gedaan, omdat het een 1 april editie was.

Maar mijn mening het was leuk om eraan te werken, eerste keer indesign gebruikt veel geleerd en weet nu ook waar ik op moet letten voor de volgende keer. :rdwink:
 
Als er plannen zijn om echt werk te gaan maken van een magazine wil ik misschien wel mee doen; het kan een leuk medium zijn om de community op de hoogte te houden van de development van de Tabletop pony game die ik op de meet heb gepresenteerd, en natuurlijk de figuurtjes daarvoor
 
Net het magazine uitgelezen. Super grappig.
(wel wat spelvouten gevonden.. laten we het daar niet over hebben)

Het zou voor volgende edities leuk zijn om interviews te doen met mensen uit de communitie zodat ze kunnen vertellen over hun projecten :) Zoals Hawk al zei.

ongeveer zoiets als dit :p
https://plus.google.com/+FrankBouwens/posts/STgcJiocXNS
http://frankkie.nl/f/qr.php?url=http://wofje.8s.nl/OUYA%20Nation%20The%20Digital%20Magazine%20September%202013.pdf

Ik lag echt in een deuk om het eerste artikel :ajsmug:
 
Magazine was leuk, maar er zitten wat schoonheidsfoutjes in, op de voorkant is al meteen te zien dat de staart van Lyra door de tekst heengaat. qua vormgeving kan het beter, sommige foto's waren in niet al te beste kwaliteit, en ik heb het een paar keer zien voor komen dat er eigenlijk tekst over een foto heengaat.

voor de rest is het een leuk magazine gevuld met leuke artikels. :>
 
Kritisch hoor ;)

Maar superbedankt voor jullie meningen so far. En inderdaad, het is de bedoeling om voor volgende edities wat serieuzer te worden. Zegmaar een 50/50 ratio voor serieuze dingen en bullshit.
 
Tja, als enige echte roddelqueen moet ik toch zeggen dat de soap BroniesNL Drama toch echt hoger niveau was. Helaas hebben jullie dit niet kunnen evenaren met jullie versie van de Story (al prefereer ik toch liever de Prive).

Mijn tip: minder orga maar heel de community erbij betrekken, bekende alicorns zijn misschien 3 edities leuk, maar daarna weten we ook wel dat de helft zwanger is, 2 anderen gaan trouwen en de schoonmoeder van de voorzitter op het laatste Oscar gala een fles rode wijn heeft leeggegooid over de prijswinnares. Owh, en dan is er nog niet eens gespeculeerd over het geslacht van de liefdesbaby van iemand die toch niet zwanger is.

Tot zover mijn kritiek over iets wat me eigenlijk niets boeit. /me gaat de Weekend maar weer erbij pakken, ik vraag me toch wel af wie er nu weer zwanger is en welke lelijke jurken er gedragen worden door de celebrities. (n.b. ontken het maar niet, jullie vinden dat vast ook veel interessanter)
 
Back
Top